Terug naar overzicht
Juwelier Martens in de Stationstraat in Sint-Niklaas is echt een aanrader! Daar zijn wij heel goed geholpen!Groetjes, Kristien
Hoi Lien,Wij haalden de onze bij juwelier Maes in het Waasland shopping center. Ze zijn in edelstaal, van het merk xen. Je kan ze terugvinden op de site www.xen.de en ze zijn echt heeeeeeeeeeeel prijselijk hoor !Groetjes,Petra22-08-08
HEy naamgenootje :-)Wij hebben de onze gekocht in Aura in Zele. WIj kjozen voor Nico Taeymans-ontwerpen die ook daar te verkrijgen zijn.Ze staan dikwijls op beurzen en dan krijg je een kortingskaart. Bij de ringen kan dat al gauw de moeite zijn ;-)Succes!Lien, 125 dagen getrouwd :-)))
Wij zijn bij Coenen geweest in Dendermonde. Groetjes, Wendy14/08/2008
Dag Lien, hou er rekening mee dat het verlof voor de deur staat, zou zeker niet te lang meer wachten.In Sleidinge bij LA PERLA, goeie service. Ook in Eeklo zijn er ook verschillende juweliers.Succes met de zoektochtgroeten
Hallo,ik heb mijn verlovingsrind gekregen van juwelier Martens in SInt-Niklaas heel mooi! Mijn trouwring komt van Pattyn hele goeie service!beide in de stationsstraat.groetjes
Hallo,wij zijn maandag onze ringen gaan kopen bij Switserland op de grote markt in Aalst. Veel keuze! Als je nu gaat krijg je 10% korting (braderij), dat is al de moeite voor ringen. De Wolf is ook op de grote markt maar daar heb je minder keuze. GroetjesIsabelle
Hellokes,Ten eerste proficiat aan alle aanstaande en getrouwde mensjes :-)Wij hebben de onze van het merk Niessing gekozen bij juwelier Jan Vanhoutteghem, De Pinte. Heel interessante prijzen en zeker dat er eigen elementen in zitten. Zo zijn de ringen uniek. Je kan zelf je tekst inschrijven voor de gravure en deze word dan met laser gegraveerd! Leuk toch??!GroetjesStephanie
Hey,mijn verlovingsring komt van bij juwelier De Wolf op de grote markt in Aalst en is eigenlijk van een trouwringencollectie en onze trouwringen hebben we gehaald bij een juwelier van in Nieuwerkerken (dorp).Groetjes,Marijke12/07
Hey onze trouwringen komen van bij Aura, Cesar Meeusstraat 11, 9240 ZeleHeel goede service, en heel veel verschillende soorten van alle prijsklasses...Ze hebben een ook een website..., moet je anders eens naar zien!Als je daar gaat, ga dan maar met mijn groetjes, Els, haar buurmeisje x x
Juwelier Rogge in oudenaarde