Terug naar overzicht
Hoi,Wij trouwen op 3 oktober en onze uitnodigingen zijn ook al klaar hoor. Juist de omslagen moet ik nog schrijven, dit zal iets voor dit weekend worden, denk ik. Wij sturen ze/geven ze af de week van 4 augustus en de mensen moeten verwittigen vóór 15 september. (Dat is ongeveer 8 weken op voorhand,gezien de vakantieperiode)Ik doe liever alles op voorhand dan ben ik zeker dat ik op tijd met alles klaar ben. Ik heb er een hekel aan om alles de laatste minuut nog te moeten doen.Ik zou dus zeggen, da ervoor. Je kan dan nog zien wanneer je ze opstuurt/uitdeelt, maar dan zijn ze op zijn minst op tijd klaar.Groetjes,Vicky
hallo sandra,hahaha van waar ken ik dat? juist ja...bij ons juist hetzelfde!die van mij heeft ook geen haast hoor. uitkijken naar een kostuum? maar ale ...nu al? ik heb toch nog tijd! dan krijg ik te horen dat hij de vrouwen nooit gaat begrijpen.wij trouwen 27 september en ik ben ook van zin om mijn uitnodigingen op tijd de deur uit te krijgen. ik heb vandaag zelfs een uitnodiging gekregen voor een huwelijk dat eind augustus doorgaat. er is dus niks mis met alles op tijd op te sturen. en geloof me meisje....ze gaan er ni op verbeteren!succes
Jaja , Dat is een verhaal dat we waarschijnlijk allemaal kennen he:-)Ik heb het anders opgelost, Heb zijn gsm genomen en ben smsjes beginnen versturen op enkele dagen tijd had ik alle gegevens en hij heeft er niets voor moeten doen, Goed heGroetjes Wanneke
hey, wij trouwen 6 september en hebben vorig weekend alle uitnodigingen in de bus gedaan. je kan dit best deze week nog doen want vanaf volgende week beginnen de mensen op verlof te gaan...
Zelfde verhaal hier. Wij trouwen 19september. Ben sinds 2weken bezig met het verzamelen van adressen en schrijven van adressen. Moet er nog een 20tal schrijven, uiteraard voor vrienden en familie van mn toekomstige zn kant. Heb uiteindelijk gisteren zelf initiatief genomen en heb net zoals Wanda zn gsm genomen en berichten verstuurd. Ben ook stiekem 'binnengedrongen' in zn mailbox en heb ook daar de nodige mensen gecontacteerd. Mission completed dus! Als je moet wachten op een man...haha.De uitnodigingen gaan normaal gezien volgende week de deur uit, om iets te laten weten tegen 15augustus.Succes nog met uw wederhelft!Groetjes
Hey, als het alleen om de uitnodigingen gaat dan mag je nog blij zijn :) Ik heb bijna alles alleen geregeld... kreeg op alles carte blanche... voordeel ik heb nu echt de trouw die ik wou en ik heb op niks moeten letten, maar nadeel... ik kan mijn euforisch gevoel niet echt delen. Soms wou ik zelfs dat het al voorbij was...GroetjesNele 26/7/08
Ik trouw over 2 weken. Mijn toekomstige blijft me vragen of ik twee vrienden van hem een uitnodiging heb gestuurd. NEEN, want ik vraag sinds december hun adressen en ik heb nog steeds niets gekregen! De namen zijn al wel op de enveloppen geschreven, en die liggen hier dus nu te wachten om verstuurd te worden. Ik vraag me af of ze over twee weken toch aanwezig zullen zijn...
geloof mij, ik ken dit ookwij trouwen 12 september. een aantal weken geleden ben ik begonnen met alles definitief op punt stellen van gastenlijst want we moesten een week of twee geleden ondertussen, naar de feestzaal met een aantal.toen reageerde mijn vriend en nog vele andere mensen eigenlijk, ga je dat nu al doen? dat is nog te vroeg. ik wil er liever vroeg bij zijn ja. heb nu nog alle adressen niet omdat ze vinden dat ik tijd genoeg heb.ik drijf toch mij wil door want zou ze graag midden juli de deur uit willen zien. met het verlof enzo ben ik liever wat eerder dan te laat.grts cindy 12/09/08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl