TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
patricia
26-7-2008
|
20-6-2008 15:12:24
Hey, Ja ik zou ook heel boos zijn!! wij trouwen ook op 26/07 en mijn kleed hangt in principe volledig klaar. Als ik jou was, en het kleedje komt toch binnen, zou ik wel eisen dat het binnen de week klaar is!!toch zeker omdat je het daarna nog een keer moet gaan passen!Mijn kleed hant dan wel klaar maar ondertussen hebik een een ander kleedje gezien waar ik volledig weg van ben! en dat komt omdat mijn eerste pasbeurt een teleurstelling was. Het is nu wel in orde maar het wow-effect is er voor mij af! Heb je al een voorschot gegeven in die winkel? Want je kan natuurlijk ook niet blijven wachten hé!?!De tijd begint te korten! Ik wens je toch nog veel succes met je kleed en hopelijk komt het goed!! En natuurlijk...een schitterende trouwdag voor jullieii Groetjes, Patricia
|
|
wendy
27-9-2008
|
20-6-2008 19:17:43
hallo claudia, jij hebt echt wel engelengeduld! ik was allang naar de winkel gegaan om te kijken wat er juist aan de hand was. tenslotte is het maar een maand meer en je moet je eerste pas nog gaan doen.ik zou zeggen , trek je stoute schoenen aan en stap in je wagen. ik zou ook ongerust zijn ! succes
|
|
J.
9-8-2008
|
20-6-2008 19:59:18
hey claudia,
in welke winkel heb je jouw kleedje besteld? Ik zou als ik van jou was naar de winkel gaan en hen daar persoonlijk om een antwoord vragen. Zo zie je meteen of er iets fout is gegaan... veel succes! groetjes
|
|
Sandra
25-7-2008
|
20-6-2008 21:23:27
Als ik jou was, zou ik serieus op mijn strepen staan meisje. Ik trouw 1dag eerder en heb al 2 pasbeurten achter de rug! Het wordt idd hoog tijd dat de jurk er is, dus zeg hen dat maar eens goed
|
|
Liesbeth
1-1-2008
|
20-6-2008 22:04:23
Eens langsgaan bij de winkel kan geen kwaad.
Ik wil je wel geruststellen: mijn eerste pasbeurt was mooi op tijd en ik ging mijn kleed ophalen de dag voor ons huwelijk. Blijkbaar zaten de spelden niet zo goed of zo, maar in ieder geval was mijn top iets te wijd gemaakt. De bandjesloze bh die ik bij mijn kleed ging aandoen, had ik aangehouden terwijl mijn top verder ingenomen werd. Gelukkig maar, want na een half uur bleek dat mijn maat toch iets te klein was in dat merk: de zijkanten sneden in mijn vlees. Dan maar een maat groter gepast: die was wel goed. Het nadeel was wel dat de cups nu iets hoger kwamen zodat ze zichtbaar werden. Omdat dat geen zicht was, hebben ze er dan ook nog een paar neepjes gemaakt in mijn top. Voor de zekerheid hadden ze ook nog knippers op mijn bh en topje gezet: zo hing mijn top vast aan mijn bh en was ik er zeker van dat mijn bh mooi op een onzichtbare plaats bleef zitten en ik bovendien ook geen schrik moest hebben dat mijn topje tijdens het dansfeest zou afzakken :-).
Die hele verbouwing van mijn kleed heeft in totaal iets meer dan een uur geduurd, dus ook al is je eerste pas pas binnen een maand, dan nog zal er genoeg tijd zijn om het aan te passen (ze doen het meteen omdat het dringender is dan de meeste andere kleedjes).
|
|
Joke
21-6-2008
|
13-7-2008 12:53:54
hey,
over welke winkel gaat dit? ik heb namelijk nog een gelijksoortig verhaal gehoort van iemand die ik ken
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|