TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Esther
|
20-6-2008 17:43:20
Ik had exact hetzelfde, en ook tijdens de tweede pasbeurt. Pas op het allerlaatste moment was het in orde.
Zijt niet bang om te zeggen dat u iets niet aanstaat. Bij mij bv was het naaiwerk niet goed gedaan en ze hebben het dan van mij ook helemaal opnieuw mogen doen.
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
20-6-2008 18:31:48
Heb onlangs ook 2de pasbeurt gehad. Voelde me wel ok in mn jurk mr toch was er nog steeds die eeuwige twijfel. Ik heb mn jurk gekozen om mn vriend te verrassen. De 'sancerre' van Ian Stuart was in de boekskes zijn SUPER favoriet. kVond er int begin eigenlijk niet veel aan, de Pronavias kleedjes waren veel meer mn goesting. Uiteindelijk heb ik zijn keuze toch eens gepast en dat viel toch wel super goed mee. Ook de mama, zus en vriendin waren het roerend eens dat dit DE jurk was. Heb lang getwijfeld mr omdat elke vrouw zeker wil dat haar aanstaande haar betoverend vind, ben ik voor zijn keuze gegaan. Uiteraard weet hij van niets. Bij mij ist dus een 2strijdig gevoel: aan de ene kant ben ik op mn gemak in de gekozen jurk, kvind ze trouwens ook mooi, maar aan de andere kant vind ik het nu soms wel jammer dat ik niet MIJN ultieme droomjurk zal aanhebben. Succes nog!
|
|
Peggy
23-6-2007
|
20-6-2008 18:44:03
Als het een opluchting mag zijn... ik heb nooit het wow-effect gehad met de kleedjes. Toch heb ik er eentje gekocht en gedragen. En dat de hele dag lang ;-), maar was mijn dag er minder goed door??? Nee hoor, dus niks van aantrekken.
Peggy
|
|
inge
1-8-2008
|
20-6-2008 20:43:50
Hey meid,
Heb gisteren ook mijn eerste pas gehad. Ik had ook geen wow gevoel meer en ben enorm gaan twijfelen. Mijn topje moet veel uitgewijd worden,terwijl ik in kilo's niets verdikt ben. Maar hoop dat het de volgende keer in orde zal zijn.
Groetjes 01/08/08
|
|
Ann
30-8-2008
|
20-6-2008 21:36:30
Hey!
ik had vorige week ook mijn eerste pas en die is ook wat tegengevallen. Het kleed zat veel ruimer dan toen ik het kocht, ik denk dat het nu een maatje groter is, want ik ben maar 1kg afgevallen. Ik had ook geen wow-gevoel meer. Toen ik het kocht zat het mooi aan, nu moesten ze verschillende cm's wegspelden, waardoor het met bubbels zat. De sluier die ik gekocht had was er niet, dus hebben ze die ook niet kunnen afspelden. Ik vraag me af hoe ze die dan juist gaan innemen dat hij nog juist op de sleep van men kleed valt. Ik hoop dat de 2de pas zal meevallen. Da's nog afwachten tot 1 augustus.
groetjes en hou de moed erin Ann 30/08/08
|
|
Annelies
4-7-2008
|
21-6-2008 17:46:24
Hallo allemaal
Blij te horen dat jullie dit ook aan de hand hebben. Bij mijn eerste pas was ik echt ongelukkig, mijn kleed ging ook veel te wijd open vanonder en eigenlijk wou ik dit niet... De 2de pasbeurt was ik al iets minder 'depressief' en dacht ik wel dat het in orde zou komen. Vorige woensdag ben ik mijn kleed voor de laatste keer gaan passen en heb het meegebracht naar huis... Nog steeds ben ik niet gelukkig. Het kleed zit me niet gemakkeijk, ik vind het ook niet echt mooi en ben bang dat dit op mijn trouwdag nog hetzelfde zal zijn... Dit heeft niks met de winkel zelf te maken (was een superwinkel!!), het kleed is gewoon niet het 'droomkleed' zoals ik altijd gewild had. Maarja, nu is het te laat. Soms denk ik dat ik te snel een kleed gekocht heb!
Groetjes en veel succes Annelies
|
|
sarah
17-5-2008
|
21-6-2008 18:18:51
ik was na mijn eerste pas diep en diep ongelukkig!!!!!!!!!!! Het was precies mijn kleed niet meer...
tweede pas 2 vriendinnen meegenomen en jawel hun mond viel open van verbazing. (mijne ook, want het was terug mijn kleed tsjakaaa)
Nee serieus, de eerste pas was er met mijn kleed precies ook vanalles mis. Ze hebben dat dan aangepast en uiteindelijk is alles goed gekomen!
succes
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
23-6-2008 13:32:42
hey Evelien
Ik ben onderussen al getrouwd, maar heb net hetzelfde gehad als jij. Bij mijn eerste pasbeurt was het wow-effect ook volledig weg. En een uitleg is heel simpel, jij had dat wow-effect als je het de eerste keer zag en je zat zodanig met dat wow-idee in je gedachten dat je daar veel te veel van begon te verwachten. Dat is doodnormaal. Maak je er geen zorgen in, iedereen ziet jouw kleed die dag voor het eerst, en er zal meer dan één wow-effect zijn.
Hou er ook rekening mee dat je u ook veel zelfzekerder zal voelen die dag, want dan zal je make-up en kapsel ook gedaan zijn natuurlijk.
Maak je niet druk! Je kleed is prachtig! Anders had je het in de eerste plaats niets gekozen!
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
17-2-2009 13:25:57
Hey Evelien,
Ik heb hier je berichtje gevonden bijna een jaar na datum, maar 'k kwam er toevallig op omdat ik op zoek en naar foto's van de Sancerre. Ik wil die ook voor mijn huwelijk, en ook in wilde zijde, maar daar zijn amper foto's van de vinden...verder twijfel ik ook of ik wel- of geen sluier wil. Had jij er eentje bij deze jurk? En is 't uiteindelijk goedgekomen na je eerste (mindere) pasbeurt? Waar had jij die gekocht?
Bedankt voor je antwoordje en mocht je enkele fotootjes kunnen/willen sturen van je jurk...heel graag eigenlijk! Groetjes, Amaryllis - amaryllis.dieltiens@telenet.be 07-08-09
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|