Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen wow-effect meer bij pasbeurt kleed?

20-6-2008 17:35:40
Hey mede-bruidjes,

Heb vandaag de eerste (aan)pasbeurt gehad van mijn kleedje.

Probleem (alé ja probleem is misschien wat veel gezegd) is dat ik het wow-effect van de eerste pasbeurt niet meer had toen ik in de spiegel keek.

Ik vond de jurk vanonder wat te breed uitvallen en ze zat ook wat aan de strakke kant (maar ze kon wél gemakkelijk dicht, dus dat was wel een opluchting), het model van het kleed was echt anders dan tijdens de eerste pasbeurt toen ik écht superenthousiast was en fantastisch wow-effect had!!

Wat betreft het strak zitten, dat komt wel goed denk ik want ben de laatste tijd fameus op mijn eten aan 't letten en denk dat ik tegen volgende pasbeurt nog wel een paar kilo's kan verliezen.

Maar maak me wel wat zorgen over het model van het kleed. Het was ook nog te lang, en gezien het wilde zijde is, stond het kleedje ook een beetje ipv mooi door te vallen.
We hebben dit wel vrij uitvoerig besproken met de mensen van de winkel, en ze gaan nu wel stof wegnemen zodat het meer wordt zoals tijdens pasbeurt (toen ik op bankje stond en kleed mooi doorviel).

Ik hoop echt dat dit lukt.

Heeft er nog iemand dit gehad? Dat het wow-effect wat weg was tijdens eerste pas, maar dat het erna toch allemaal goedgekomen is?

Weet dat ik -waarschijnlijk onterecht
- wat panikeer, maar ken mezelf, en als het kleedje ni 100% mijn ding is, ga ik dat ook hele dag uitstralen waarschijnlijk...

Veel liefs, Evelien

evelien
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 538

Esther

Meld misbruik20-6-2008 17:43:20

Ik had exact hetzelfde, en ook tijdens de tweede pasbeurt. Pas op het allerlaatste moment was het in orde.

Zijt niet bang om te zeggen dat u iets niet aanstaat. Bij mij bv was het naaiwerk niet goed gedaan en ze hebben het dan van mij ook helemaal opnieuw mogen doen.

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik20-6-2008 18:31:48

Heb onlangs ook 2de pasbeurt gehad. Voelde me wel ok in mn jurk mr toch was er nog steeds die eeuwige twijfel. Ik heb mn jurk gekozen om mn vriend te verrassen. De 'sancerre' van Ian Stuart was in de boekskes zijn SUPER favoriet. kVond er int begin eigenlijk niet veel aan, de Pronavias kleedjes waren veel meer mn goesting. Uiteindelijk heb ik zijn keuze toch eens gepast en dat viel toch wel super goed mee. Ook de mama, zus en vriendin waren het roerend eens dat dit DE jurk was. Heb lang getwijfeld mr omdat elke vrouw zeker wil dat haar aanstaande haar betoverend vind, ben ik voor zijn keuze gegaan. Uiteraard weet hij van niets. Bij mij ist dus een 2strijdig gevoel: aan de ene kant ben ik op mn gemak in de gekozen jurk, kvind ze trouwens ook mooi, maar aan de andere kant vind ik het nu soms wel jammer dat ik niet MIJN ultieme droomjurk zal aanhebben.
Succes nog!

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik20-6-2008 18:44:03

Als het een opluchting mag zijn... ik heb nooit het wow-effect gehad met de kleedjes. Toch heb ik er eentje gekocht en gedragen. En dat de hele dag lang ;-),
maar was mijn dag er minder goed door??? Nee hoor, dus niks van aantrekken.

Peggy

inge
1-8-2008
 Meld misbruik20-6-2008 20:43:50

Hey meid,

Heb gisteren ook mijn eerste pas gehad.
Ik had ook geen wow gevoel meer en ben enorm gaan twijfelen.
Mijn topje moet veel uitgewijd worden,terwijl ik in kilo's niets verdikt ben.
Maar hoop dat het de volgende keer in orde zal zijn.

Groetjes 01/08/08

Ann
30-8-2008
 Meld misbruik20-6-2008 21:36:30

Hey!

ik had vorige week ook mijn eerste pas en die is ook wat tegengevallen. Het kleed zat veel ruimer dan toen ik het kocht, ik denk dat het nu een maatje groter is, want ik ben maar 1kg afgevallen.
Ik had ook geen wow-gevoel meer. Toen ik het kocht zat het mooi aan, nu moesten ze verschillende cm's wegspelden, waardoor het met bubbels zat.
De sluier die ik gekocht had was er niet, dus hebben ze die ook niet kunnen afspelden. Ik vraag me af hoe ze die dan juist gaan innemen dat hij nog juist op de sleep van men kleed valt.
Ik hoop dat de 2de pas zal meevallen. Da's nog afwachten tot 1 augustus.

groetjes en hou de moed erin
Ann
30/08/08

Annelies
4-7-2008
 Meld misbruik21-6-2008 17:46:24

Hallo allemaal

Blij te horen dat jullie dit ook aan de hand hebben. Bij mijn eerste pas was ik echt ongelukkig, mijn kleed ging ook veel te wijd open vanonder en eigenlijk wou ik dit niet... De 2de pasbeurt was ik al iets minder 'depressief' en dacht ik wel dat het in orde zou komen.
Vorige woensdag ben ik mijn kleed voor de laatste keer gaan passen en heb het meegebracht naar huis... Nog steeds ben ik niet gelukkig. Het kleed zit me niet gemakkeijk, ik vind het ook niet echt mooi en ben bang dat dit op mijn trouwdag nog hetzelfde zal zijn...
Dit heeft niks met de winkel zelf te maken (was een superwinkel!!), het kleed is gewoon niet het 'droomkleed' zoals ik altijd gewild had. Maarja, nu is het te laat. Soms denk ik dat ik te snel een kleed gekocht heb!

Groetjes en veel succes
Annelies

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-6-2008 18:18:51

ik was na mijn eerste pas diep en diep ongelukkig!!!!!!!!!!!
Het was precies mijn kleed niet meer...

tweede pas 2 vriendinnen meegenomen en jawel hun mond viel open van verbazing. (mijne ook, want het was terug mijn kleed tsjakaaa)

Nee serieus, de eerste pas was er met mijn kleed precies ook vanalles mis. Ze hebben dat dan aangepast en uiteindelijk is alles goed gekomen!

succes

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik23-6-2008 13:32:42

hey Evelien

Ik ben onderussen al getrouwd, maar heb net hetzelfde gehad als jij.
Bij mijn eerste pasbeurt was het wow-effect ook volledig weg.
En een uitleg is heel simpel, jij had dat wow-effect als je het de eerste keer zag en je zat zodanig met dat wow-idee in je gedachten dat je daar veel te veel van begon te verwachten. Dat is doodnormaal.
Maak je er geen zorgen in, iedereen ziet jouw kleed die dag voor het eerst, en er zal meer dan één wow-effect zijn.

Hou er ook rekening mee dat je u ook veel zelfzekerder zal voelen die dag, want dan zal je make-up en kapsel ook gedaan zijn natuurlijk.

Maak je niet druk! Je kleed is prachtig! Anders had je het in de eerste plaats niets gekozen!

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik17-2-2009 13:25:57

Hey Evelien,

Ik heb hier je berichtje gevonden bijna een jaar na datum, maar 'k kwam er toevallig op omdat ik op zoek en naar foto's van de Sancerre. Ik wil die ook voor mijn huwelijk, en ook in wilde zijde, maar daar zijn amper foto's van de vinden...verder twijfel ik ook of ik wel- of geen sluier wil. Had jij er eentje bij deze jurk? En is 't uiteindelijk goedgekomen na je eerste (mindere) pasbeurt? Waar had jij die gekocht?

Bedankt voor je antwoordje en mocht je enkele fotootjes kunnen/willen sturen van je jurk...heel graag eigenlijk!
Groetjes,
Amaryllis - amaryllis.dieltiens@telenet.be
07-08-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info