Terug naar overzicht
Hey wande,troost je,ik ken het.Ik moet zelfs bellen om te vragen of nu eindelijk eens een foto op onze huwelijkskaars kunnen zetten,dit gingen ze 3 weken geleden al doen!!Op zich heb ik geen stress,maar met nog 28 dagen op de teller zijn dit zaken war ik me serieus in kan opjagen.Heb je nu al een hoepel gevonden (je zocht toch eentje zonder ringen hé)Grtz sarah
hoi!Ik begin het ook allemaal beetje beu te worden, 't begint wat te veel te zijn , maar ben dan ook veileisend en heb graag alles onder controle. Ik heb deze maand dan ook al onverwacht 5dagen in het ziekenhuis gelegen en dan nog 2weken herstel waarvan ik moeilijk uit zetel of bed kon dus heb wat achterstand. Ook wij trouwen nu over 6dagen! En nog een schieting, pasbeurt, proefkapsel, gelnagels, pedicure ... en nog zoveel meer!! PffffffffMaar de dag zelf zal wel alles goedmaken zeker, want daar zie ik toch nog naar uit hoor!Succes nog!www.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl
ik ben het ook even beu, constant de gastenlijst aanpassen, mensen bellen voor hun adres, of smsen of mailen, die mailen of smsen niet terug, nemen hun gsm niet op. pfff, je zou toch denken dat ne mens content is om naar een feest te mogen komen. niet dus...kga blij zijn alst zover isgrts cindy 12/09/08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl