Terug naar overzicht
Dag Karen,Wij trouwen volgend jaar in feestzaal La Grange, wij staan ook op de forum met vragen over de feestzaal, we kwamen er ook niet uit,maar je zal er geen spijt van hebben om ernaar te gaan kijken,zulke vriendelijke mensen en een toffe locatie,onze info is te vinden op het forum rond 3/5, daar staan ook enkele reacties bijvriendelijke groeten B&Jen nog veel succes
Hi Karen,Wij hebben vorig jaar ons feest gegeven in La Grange en het was echt SUPER!!!De gasten praten er nog over. Eten was heel lekker, zaal mooi versierd en Kris en Nathalie zijn hele toffe mensen.Nathalie was ook onze fotografe op onze mooie dag en als ik nu terug naar de foto's kijk hadden we echt niet beter kunnen kiezen.Bij ons staat het ook al vast, als er een babbyborrel wordt gegeven is het terug in La Grange.Groetjes,VéroPS als je nog vragen hebt mag je mij ook altijd mailen veronique_vanhal@yahoo.fr
hey Véronique,Ik stuurde je een mail met wat vragen, maar kreeg nog geen antwoord...Is het het juiste mailadres?Gr Karen