Terug naar overzicht
kijk eens op levisage.be Ik heb haar geboekt voor mijn trouwdag. Had normaal vandaag proefmake-up en -kapsel maar dat is dus niet doorgegaan, dus kan nog niet zeggen of ze heel goed. Ze doet wel ook make-up voor tijdschriften, dus slecht zal ze wel niet zijn zeker...Voor proef en dagzelf 175 €, niet goedkoop dus.
vergat in nog te zeggen: ze heeft haar studio in sint-truiden maar woont in antwerpen
Mijn haar wordt gedaan door Sin Ja (Groenplaats en komt ook aan huis). Ik had vorige week mijn proef en WAUW. Ze werkt echt als een kunstenares. Op een half uur stak mijn haar op exact zoals ik het wou. En ik heb enorm moeilijk (lees zwaar) haar.Mijn make up wordt gedaan door Mella, een vriendin. Haar site: www.colourandcare.be
ik weet niet of mijn kapster tot in jouw regio komt, maar je kan eens horen.www.kapsteraanhuis.be Ik was heel tevreden over de ontvangst en het schitterende resultaat ;o)
@ Eva,hahaha, komt Kathleen ook bij jou, da's echt wel een goeike hé ! Ik ben er ook supertevreden over !Lily 18-07-2008
@Lilynee hoor, mijn kapster aan huis noemt Nathalie.
Hallo, Ik werk zelf voor Jafra (make up) en wij doen speciale acties voor bruidjes,mocht je interesse hebben, dan mail je maar eens!jeske_la@yahoo.comNog veel succes!
fiogf49gjkf0dhey,voor mijn haar en make up heb ik visagiste en hairstyliste nada gekozen. haar gegevens had ik hier ook maar toevallig gevonden. het was zeer mooi gedaan. die begreep direct wat ik wilde. Ze geeft je echt de tijd en dat miste ik bij mijn vorige proef bij een andere visagiste.succes met je zoektocht