Terug naar overzicht
YELLOW submarine?Lady in REDPURPLE rainBLACK velvetEn volgende fragmenten?You're are my sunshine (make me happy,when skies are GREY)Laat ons een bloem en wat gras dat nog GROEN is?En dan ben ik voorlopig uitgezongen...
Nie simpel hoor! Misschien Lady in Red van Chris de Burgh? En Black Velvet van Alannah Miles? Misschien iets minder geschikt: Yellow lemon tree van Fool's Garden.
Weer inspiratie:BROWN sugar (Rolling stones)
Misschien kan je ook artiesten nemen (vb Pink)?En heb je geen liedje over Pink panter?Nu geef ik het echt op, lolSucces ermee!
wit in het nummer White ChristmasVeel succes verder!!Bjorn en Leenxxx
je hebt ook nog Mood INDIGO van Anouck, groen groen ogen zo groen (ooit gezongen door bart de pauw en tom lenaerts, kan je wel via kazaa vinden of zo)... dat zijn er toch weeral twee bij!!
Hey super bedankt nu ben ik toch al een hele stap verder! Bedankt. Ik denk echt wel dat dat een super idee is om de mensen binnen te laten komen, zie er natuurlijk al naar uit!!GroetjesBABS
Black is black, I want my baby back ...Blauw, blauw, blauw, ik keer terug naar jou ...Je vois la vie en rose ...Green green gras of homeWe all live in a yellow submarine...Nights in white satin ...Purple rain, purple rain ...Lady in red ...Oranje boven ...Golden eyes ...Indigo ...........
Hier zijn er nog enkele:Yellow van Coldplay (zeer mooi trouwens!)Brown eyed girl van Van MorrisonOrange crush van REMBlue monday van New OrderVeel geluk ermeeNathalie