Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

21-6-2008 13:15:03
Hallo

Heeft iemand van jullie reeds ervaring met één (of meerdere) van deze feestzalen: "Hof ter Buecken" in Buggenhout en/of "Hof ter Velden" in Baasrode?
Wij raken er maar niet uit of we een feest houden in een feestzaal of zelf een zaal gaan huren en alles zelf organiseren. (vooral op budgetair vlak dan :)? Iemand hier ervaring mee?
Groetjes Tineke

Tineke
10-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 659

Lientje
8-11-2008
 Meld misbruik21-6-2008 14:06:34

Geen ervaring hiermee. Hebben zelf prijsgevraagd bij Hof ter Buecken en als te duur beschouwd. Hof ter Velden wel al goeie ervaringen mee maar nog nooit zelf iets georganiseerd, wel al keer of 3 moeten gaan voor een feest en da's wel vrij goed. Nog nooit in de eerste zaal gezeten en zaal 2 is vrij klein maar het eten is er heel goed en de bediening is super vriendelijk.

marijke
16-5-2009
 Meld misbruik21-6-2008 23:17:07

wij hebben onze feest daarvastgelegd voor 13/06/2009. Heel vriendelijke mensen als je via de site een folder aanvraagt krijg je die onmiddelllijk en deze is heel uitgebreidt en duidelijk met prijzen en al. Voor ons was het zeker een aanrader en als we tegen mensen vertellen dat daar ons feest gaat zijn dan horen we niets van goeds.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...