Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geschenk ouders en getuigen

21-6-2008 20:53:57
Dag allemaal

Wij zitten nog met een serieus dilemma. Een geschenk voor onze ouders en onze getuigen. Vreselijk moeilijk om iets leuks te bedenken. Ik heb op deze forum al verschillende dingen kunnen lezen, maar niets echt toepasselijk voor onze ouders en getuigen. (bongobon hebben ze ooit al gekregen, ballonvaart is heel leuk maar ze zouden sterven van de schrik,...).
Heeft er iemand misschien leuke ideeën, laat maar weten.
Weet er misschien iemand waar ik mooie geschenkmanden kan laten samenstellen (in de ?

Ik hoop dat er iemand is die mij hier een beetje raad kan geven.
Alvast bedankt.
:-)

Sylvia
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 767

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik21-6-2008 21:35:27

mijn ouders gaan graag een weekendje weg en hebben een Vlaanderen-Vakantielandcheque gekregen.
Zijn ouders hebben net verbouwd en nog geen lampen: ze hebben een waardebon voor verlichting gekregen.
Een hele goede vriendin die ook goed geholpen heeft bij de trouw heeft van ons een ontbijt aan huis gekregen (ze mocht wel kiezen wanneer :-) ).

Chantal
23-8-2008
 Meld misbruik22-6-2008 9:26:29

Voor onze getuigen ga ik een mand bestellen van deze website http://www.demand.be en voor onze ouders hebben we een kaars besteld van jokakaarsen met onze namen en de datum erop.

groetjes

chantal

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik22-6-2008 10:44:46

hey,

Ik heb voor de ouders en getuigen exact hetzelfde. Onze getuigen zijn mijn zus en zijn broer. Zou houden allemaal van lekker eten en aangezien wij op een beperkt budget zitten, hebben we voor iedereen een flesje met olijfolie. Het is een hartvormig flesje. Daar aanvast heb ik zelf een kaartje gemaakt met een toepasselijk tekst. Deze hebben we in kado zakjes gedaan, zodat ze het nog niet kunnen zien.

Misschien een idee.

Groetjes!!

Kimberley
12/09/2008

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik22-6-2008 14:31:49

wij hebben voor onze getuigen een festina horloge met onze namen op de achterkant ingegraveerd en voor de ouders zijn we er nog niet echt uit...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...