Terug naar overzicht
mijn ouders gaan graag een weekendje weg en hebben een Vlaanderen-Vakantielandcheque gekregen.Zijn ouders hebben net verbouwd en nog geen lampen: ze hebben een waardebon voor verlichting gekregen.Een hele goede vriendin die ook goed geholpen heeft bij de trouw heeft van ons een ontbijt aan huis gekregen (ze mocht wel kiezen wanneer :-) ).
Voor onze getuigen ga ik een mand bestellen van deze website http://www.demand.be en voor onze ouders hebben we een kaars besteld van jokakaarsen met onze namen en de datum erop.groetjeschantal
hey,Ik heb voor de ouders en getuigen exact hetzelfde. Onze getuigen zijn mijn zus en zijn broer. Zou houden allemaal van lekker eten en aangezien wij op een beperkt budget zitten, hebben we voor iedereen een flesje met olijfolie. Het is een hartvormig flesje. Daar aanvast heb ik zelf een kaartje gemaakt met een toepasselijk tekst. Deze hebben we in kado zakjes gedaan, zodat ze het nog niet kunnen zien. Misschien een idee.Groetjes!!Kimberley12/09/2008
wij hebben voor onze getuigen een festina horloge met onze namen op de achterkant ingegraveerd en voor de ouders zijn we er nog niet echt uit...