Terug naar overzicht
Hoibij Veritas vind je die kussentjes, de prijs weet ik niet meer spijtig genoeg.Groetjes
Hallo,Ik heb er net eentje online besteld (aangapst aan onze "themakleuren".Er zijn verschillende sites:www.trouwartikelen.nl www.onestopweddingshop.nl www.ikenmij.nl www.ringkussen.nl www.bruidsstolp.nl Bij de laatste heb ik besteld. Prijzen vallen over het algemeen goed mee, en wordt verstuurd per post.Mijn kussen zou op 32€ komen, op maat gemaakt en aan huis geleverd.Hopelijk heb je hier wat aan!
Wij hebben ons kussentje via een Duitse handelaar op e-bay gekocht en onze namen erop laten stikken en de datum en 2 kleine verstrengelde hartjes in de hoek. Het is echt prachtig geworden en ik was met verzendkosten en al nog geen 25 € kwijt. Uiteraard was de stof ook aangepast aan mijn kleed.Groetjes, Jenny
van waar in provincie antwerpen ben je?ik heb er eentje dat je gratis mag hebben. ik ben van turnhout/ merksplashet is een wit, met een kantje er rond.
bedankt voor de reacties! ik heb er zeker wat aan!Sarah, ik ben van Olen, dus eigenlijk niet zo ver van Turnhout. Rijden er ongeveer een half uurtje over. Ik heb wel interesse, je kan je gegevens achter laten op mijn mailadres. Als ik ertoe kom, dan neem ik contact op om even langs te komen!Jennifer, zou je een foto kunnen doorsturen van jouw kussentje?mijn adres:hildemensch@hotmail.com
Wij hebben ons ringkussentje gewoon in Snuffels gekocht. Het is een wit met een klein beetje kant. Kostprijs 10 euro.