TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katrien
|
22-6-2008 10:45:12
hallo nele,
zelf kocht ik mijn kleed bij maxim's couture, maar dan de winkel in mechelen. (naar het schijnt is dit deels dezelfde verkopers dus zal allemaal wel bij elkaar komen)Wat betreft de retouches weet ik niet of je ze moet betalen, er is allesinds niets van gezegd, maar als ik het me goed herinner, dan denk ik niet dat je deze moet betalen. zelf heb ik ook een kleed van linea en in mechelen hadden ze een redelijk grote keuze alsook van rembo, dus als je van die dingen enkele dingen wil passen zal er zeker voldoende keuze zijn. het leuke eraan is dat je kan combineren met stukken binnen linea, dit wil zeggen een rok van het ene en de top van het andere, wat meer of minder bloemen erop, ... Vond ik wel leuk om te weten. uiteindelijk heb ik alles standaard genomen, maar de kleur heb ik wel veranderd. Hopelijk ben je nu wat wijzer.
groetjes katrien www.wimenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
Ann
30-8-2008
|
22-6-2008 11:22:27
hey!
mijn kleed komt ook van maxime's couture in mechelen. retouches moeten niet betaald, tenzij er extra veel werk is, vb bij zwangerschap
zo dacht ik toch ik vond ze er supervriendelijk
groetjes Ann
|
|
Sven
28-8-2008
|
22-6-2008 12:13:59
Hallo Nele,
Mijn kleed komt van Maxim's couture in Aarschot. De bediening is heel vriendelijk en je hebt meer dan keuze genoeg! Ik heb ook een kleed van Linea Rafaelli. Ik heb daar zelfs de bijpassende juwelen en schoenen gekocht. en je moet niet bijbetalen voor de retouche. Ik zou wel een afspraak maken als ik jou was want is er altijd wel druk en met afspraak krijg je altijd voorrang.
Groetjes ,
Annelies
|
|
leen
12-7-2008
|
22-6-2008 18:04:07
Ik heb mijn bruidsjurk gekocht bij Maxims couture in Mechelen (zelfde eigenaar als Aarschot) en mijn kleed moest toch wel geretoucheerd worden omdat ik de rok iets te pofferig vond. Ik heb daar niets extra moeten betalen, hoewel ze daar toch wel extra werk mee hadden. Heel vriendelijke mensen in ieder geval Groetjes, Leen
|
|
Wendy
2-8-2008
|
22-6-2008 18:26:05
Hoi Mijn kleedje komt van deze winkel, niets dan lof, heel goede service, niets bijbetalen voor retouches
Groetjes
|
|
cynthia
9-8-2008
|
23-6-2008 14:31:28
hoi,
Als je echt gaat voor Liea Raffaelli dan kan je beter eens naar de hoofdverdeler in Brugge gaan. Daar heb je de hele collectie en veel variatie. Ik heb het mijne er ook gekocht en ben zeer tevreden!!!
|
|
Kelly
|
24-6-2008 10:49:19
fiogf49gjkf0d Ik heb onlangs mijn kleedje gaan kopen in Aarschot en kreeg 30% korting ('t was een kleedje van Marylise 2006) en ze waren er heel vriendelijk. Ik moest wel rekening houden met 50 Euro retouche-kosten (ben dan ook wel een kleintje, misschien daarmee!) om de lengte in te korten, de bandjes aan te passen en een lusje te zetten om mijn sleep omhoog te hangen om te kunnen dansen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|