Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bellenblazers of weddingbubbels gezocht

22-6-2008 10:44:46
Hallo bruidje,
ik ben nog op zoek naar bellenblazers die geen vlekken maken.
Ik heb al eens een beetje gezocht op internet, maar ik kom alleen maar bij nederlandse site's uit. Weet iemand of deze in belgië ook te verkrijgen zijn.
Alvast bedankt
groetjes sara

sara

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 720

kim
29-8-2008
 Meld misbruik22-6-2008 10:58:41

Hey,

Ik heb er net via weddingshop besteld. Ze komen wel uit Nederland maar dat staat er niet op geschreven he :-)
Normaal gezien zouden deze geen vlekken mogen maken.

Groetjes

sara

Meld misbruik22-6-2008 11:04:13

He kim,
haha, neen het staat er niet opgeschreven, maar moet je dan niet veel verzendingskosten betalen? Want dan worden het dure bubbels he
groetjes
sara

kim
29-8-2008
 Meld misbruik22-6-2008 13:25:52

Ja je moet natuurlijk wel wat meer verzendingskosten betalen maar als je er echt wil heb je dat er wel voor over. Wij hebben trouwens nog wat andere dingen besteld ook zodat het eigenlijk wel nog meeviel van verzendingskosten, alleen voor de bellenblaasjes is het idd mss wat duur maja :-)

groetjes

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik22-6-2008 15:41:16

Wij gebruiken gewone bellenblazers en niet speciale voor huwelijken. Wij hebben ons reeds met 2 potjes geamuseerd en nergens vlekken gekregen...

Groetjes,

Jenny

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik22-6-2008 19:56:46

Hey sara,ik heb ze ook in nederland besteld,als je de verzendkosten erbij telt ben je uiteindelijk nog goedkoper af dan hier in belgië,gewoon omdat ze daar goedkoper zijn!

Grtz sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...