Terug naar overzicht
In het pakket van onze fotograaf zaten 2 mini-albums met telkens 10 foto's van de dag zelf die we op ons avondfeest aan de ouders gaan geven. Daar moet ik nu al anderhalf jaar m'n mond over houden, maar gelukkig is het binnen 2 weken al zover ;)
hoi ik heb een foto van een boom met daarin een hele leuke tekst , de traantjes gaan rollen bij ons hoor Er was eens een boom, een grote boom, die met zijnbrede takken langs de waterkant stond.Op zekere dag kwam er een man, gewapend met eenmes.De boom hield van schrik het ruisen in. Maar er was geenontkomen aan. De man sneed de allermooiste tak van deboom weg en nam hem mee naar huis.Enkele dagen later kwam hij terug. Opnieuw kreeg deboom schrik en dacht: Welke tak is nu aan de beurt? Deman ging echter zitten aan de voet van de boom. Hij bliesop een fluit die hij van de tak had gemaakt.De boom luisterde en verstond het lied: "Hoor je mij, •herken je me nog? Ik ben van jou, uit jouw houtgesneden. Ik zing voortaan mijn eigen lied, maar jouvergeten doe ik niet. Ik leef en zing, en dank het aanjou…."groetjes wij nog 25 dagen
Wij hebben 2 staande kaders gekocht bij Expo, waar je aan de ene zijde een grote foto kan zetten en aan de andere kant verschillende kleintjes. Wij geven deze leeg af, met een tekstje in dat we deze later zullen vullen met foto's van ons huwelijk.
fiogf49gjkf0dHallo, Wij geven aan onze ouders en getuigen een Bongo bon. Daar kan je voor verschillende budgetten en interesses wel iets vinden. Kan je halen in AS Adventure of ook wel bestellen via internet, denk ik.Grtjs. An
fiogf49gjkf0dEens bij je fotograaf horen of je 's avonds op het feest al een kader met foto (vb van de fotoshoot) kan afgeven.