Terug naar overzicht
Hey!Wij hebben hier ook al eens voor zitten rondkijken...Er zijn blijkbaar heel wat soorten lampjes en mogelijkheden. Probeer gerust eens via google en je vindt al heel wat terug.Veel succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Probeer eens bij bedrijven die reklame drukken op bv stiften, zakjes, potloden maar waarschijnlijk ook onder andere zulke lichtjes.Dan kan je ook ineens jullie namen er op laten drukken dan hebben de gasten nog een aandenken ook.
Wij lopen ook met dit idee: zo een lichtjes gelijk bij 'night of the proms' lijken ons leuk, maar voorlopig hebben we ze nog niet gevonden, via google. Dus alle tips zijn welkom! Mailen kan op bobo_1701@hotmail.com Alvast bedankt!
Wij gaan dit doen met vuurwerkstokjes. Mss een leuk en goedkoop initiatief?
Misschien is het voor de derde keer ofzo dat ik deze tip geef. Bij IGOPOST in Lommel kan je die vinden. Zoek maar via google. Je moet bestellen (kan in de winkel) en dan wordt alles via Nederland verstuurd. Je kan ze laten bedrukken tegen echt lage prijzen. Wij hebben het peper en zout-vat (2 knuffelende mannetjes) met onze namen en de datum. Ongeveer 2 euro per setje. Misschien wat duur, maar zeker de moeite waard. De lichtjes zullen wel goedkoper zijn.Veel voorbereidingsplezier,Leen.
Bedankt voor de reacties!Toevallig had ik gisteren ook naar Igopost gemaild met de vraag of zij leveren aan particulieren. Voor geboorte of huwelijk doen ze dit uitzonderlijk wel. Dus voila, ik denk dat we de oplossing gevonden hebben.Grtjs
wij hebben hadden ook dit idee en hebben die van ons besteld via http://www.eurogifts.com . We hebben die vrij snel ontvangen en hebben de bedrukking zelf gedaan, dat houdt niets in en je spaart al een serieuze kost uit. Groetjes