TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
1-1-2008
|
23-6-2008 11:08:53
Hoi, wij moeten het nog doen.
Onze receptie is na de kerkdienst en zal thuis zijn. Wij hebben een tuin met schommel, schuifaf en trampoline. Alle kindjes zijn daar welkom.
Dan in de feestzaal zal er om 18u, terwijl de volwassen aperitieven, een kinderfeest plaatsvinden. We voorzien een springkasteel en er is een kinderbuffet (kip met appelmoes enzo). aan onze feestzaal is een kleie zaal waar de kindjes kunnen slapen, mits ze een eigen bedje meebrengen.
De hele dag hebben wij een "nanny" voor onze kindjes (om ervoor te zorgen, eten te geven, propere pamper/WC, ...) en tijdens receptie en kinderfeest hebben we 2 man extra om alle kindjes in't oog te houden. In de aparte zaal is er ook een TV/DVD moest het nodig zijn. Uiteraard mogen ze ook op het dansfeest, indien ze geen zin hebben om te slapen ;o) Als er veel kindjes komen, voorzien we nog wat extra animatie, al weten we nog niet goed wat...
Veel reacties die ik krijg: een heel leuk idee, maar wij brengen onze kindjes naar ouders/babysit, zodat we kunnen uitslapen. Anderen zijn dan weer heel enthousiast en brengen zeker hun kids mee. Verdeelde reacties dus... Maar, ik denk wel dat het voor onze kids (2.5, 1) heel leuk zal zijn (maar wel vermoeiend) ;o))
|
|
sarah
17-5-2008
|
23-6-2008 13:21:58
hey,
wij hebben het al wel gedaan..
- kinderanimatie k- events: deze meisjes hebben het super gedaan. Ze hadden ook speciale aandacht voor ons zoontje Ik zou er wel niet op rekenen dat de meisjes van de kinderopvang tijd hebben om pampers te verversen, eten te geven enzovoort.
- wij hadden springkasteel, kinderparadijs, en een kindertent
- kindermenu, ijsje en chocoladefontein
beste tips: voorzie zeker kinderopvang voor hele dag! Het is niet goedkoop, maar ze zijn het zeker waard!
voorzie voor uw eigen kids genoeg reservekleedjes...
voorzie een bedje voor als het laat wordt
wij hadden een namiddagfeest. Een walking dinner met een live-band en dus met die kinderopvang. We hebben er super positieve reacties op gekregen. wij hadden ons feest gepland tussen 15 u en 22 uur. uiteindelijk is het nog uitgelopen tot 24 uur.
Ik vind het altijd jammer dat de kindjes weg moeten als het feest begint. Voor mij horen de kids er even goed bij.
|
|
Ilka
7-6-2008
|
23-6-2008 14:33:47
Een springkasteel doet altijd wonderen! Op onze receptie waren er heel veel kindjes (ik geef namelijk zwemles en had al tien bruidskindjes) en die hebben een hele middag zitten springen. Op ons avondfeest zijn alleen de kinderen van mijn zus gebleven. De meeste ouders reageerde ook van: "ik doe de kinderen s avonds liever naar een babysit want dan zitten we op ons gemak". Er zijn altijd kinderen die liever aan de ouders hangen dan mee te gaan feesten met andere kinderen.
|
|
caroline
22-8-2009
|
23-6-2008 16:13:10
Bednakt allemaal voor jullie reacties! Er zitten inderdaad heel wat dingen tussen om te onthouden. Ik ga dus nu zeker eens polsen bij de ouders van de kindjes die ik verwacht. En ik vind ook dat onze kids er zeker bij horen, die dag. Een kamer zoeken waar bedjes kunnen staan is ook een goed idee. We hebben nog geen locatie, wonen zelf in antwerpen centrum, maar zijn flexibel. Iemand die daaromtrent tips heeft? Alvast bedankt, Caroline
|
|
vanessa
1-1-2008
|
23-6-2008 16:38:45
Ik vind ook dat onze kids erbij horen, zij trouwen uiteindelijk ook mee he ;o)
wij doen ons feest in feestzaal Scala te Beveren. De aparte zaal krijgen we er bij. Vanuit Antwerpen een zeer haalbare locatie vind ik zelf.
Die K-Kids, waar zitten die?
|
|
Liesbeth
1-9-2008
|
24-6-2008 11:01:34
fiogf49gjkf0d Onze kinderen zijn onze bruidskinderen en ik heb ook even moeten zoeken voor een oplossing want uiteindelijk zit iedereen die je kent op het feest maar we hebben toch iemand gevonden die zich de hele dag met de kinderen zal bezighouden en 's avonds mee naar huis gaat met de kinderen en dan blijft slapen. Ze zal ook 's morgens op de kinderen letten tot de oma en de opa wakker zijn :-)We geven haar daar natuurlijk wel een mooie vergoeding voor want het is dankzij haar dat ik een gerust huwelijk zal hebben ;-).
|
|
Mensch
|
24-6-2008 23:03:50
fiogf49gjkf0d Onze dochtertjes (3.5, 1) zijn ook onze bruidskindjes. Ook wij hebben een babysit geregeld voor de hele dag. Zij gaat ook met de kindjes naar huis en blijft erbij slapen. Wij gaan die nacht op hotel, maar de kindjes slapen dus in hun eigen bedje. De babysit blijft ook tot mijn ouders, die ook bij mij thuis komen slapen, wakker zijn en dan kan de babysit naar huis. Wij hebben deze keuze gemaakt omdat we ervan uitgaan; wij zijn content van onze babysit, vertrouwen ze, we vergoeden ze goed en we hoeven ons verder (en ook niet de grootouders of de rest van de familie) geen zorgen te maken. En wij kunnen ten volle genieten. De zaalverantwoordelijke had dat ook gezegd van een babybedje mee te brengen, maar stel je voor dat je eigen kinderen constant aan je rok staan te trekken omdat ze niet willen of kunnen slapen. Wie heeft er dan nog plezier? Mama en papa niet, maar de rest van de familie wil dat dan ook opvangen, maar dat zal dan ook niet lukken en waar ben je dan mee bezig? Ieder denkt er anders over, maar wij hebben voor ons de beste oplossing gevonden! Naar huis slapen, met betrouwbare babysit, in hun vertrouwde omgeving! Groetjes Hilde (08/08/08)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|