Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Joke ivm fotocliphouders AVA

23-6-2008 10:17:23
Hey Joke,
Bedankt voor de tip. Mag ik vragen hoeveel jullie betaald hebben voor de fotocliphouders en hoe ze eruit zien? Kan je me ook wat meer details geven over de verschillende soorten/prijzen van houdertjes die ze in AVA verkopen?

Bedankt! xxx

Lotta
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1109

Joke
27-6-2008
 Meld misbruik23-6-2008 15:22:39

Lotta

Ben momenteel nog op het werk. Zal m'n toekomstige man (zo plechtig é) de prijs vragen (moet zelf al genoeg onthouden ;)).
Ik ben je het antwoord nog verschuldigd! Ik kan je wel zeggen: de kleuren: lila, turkoois en dan had je doorzichtige met kant 'erin' (deze waren de duurdere). Dan hadden ze er ook voor geboorten (beertjes).
Wanneer mag jij het ja-woord geven?
Joke

Joke
27-6-2008
 Meld misbruik23-6-2008 15:51:58

Rapper dan voorzien (SMS ;))Voor 1 fotocliphouder: +/- 0,60 maar voor die doorzichtige was dat, denken we, tegen de 2 euro. Maar héél zeker zijn we niet meer. Kasticket hebben we reeds weggegooid.
Hopelijk heb ik je wat meer op weg geholpen!
Joke

Lotta
5-7-2008
 Meld misbruik23-6-2008 16:20:52

hey Joke,

Hartelijk dank! In AVA zijn ze dus blijkbaar een stuk goedkoper dan in de casa of blokker (1.6euro). Weet je toevallig of ze ook gewoon effen wit of effen doorzichtig ofzo hadden? We zijn op zoek naar een neutraal kleur omdat onze tafels al kleurrijk genoeg zijn :-)

Wij geven ons jawoord volgende week 5 juli..spannend hé! En jullie?

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...