Terug naar overzicht
dag leen,'t zal mei 2009 zijn ipv 2008 zeker ? :)wij trouwen ook in mei 2009, en hadden ook graag in het klokhof gefeest ..wij hebben echter al in februari contact genomen met hen en gans hun meimaand was volledig volzet (thans de zaterdag toch) ... zet je gedachten er dus niet te veel op, 't is idd een prachtzal met zeer goede service maar je zou beter eerst es bellen, anders wordt de teleurstelling misschien groot als je er je gedachten al heleemaal op zetgroetjes,
Hallo Vanessa,Het is 1 mei 2009, een vrijdag, en deze datum was nog vrij...We zijn zondag gaan kijken naar zaal en is inderdaag heel mooi. En de prijzen vielen ook heel goed mee.
Wij zijn ook gaan kijken naar het klokhof, onze datum was jammergenoeg niet meer vrij, maar werden wel goed ontvangen, mooie zaal, en gewone prijzen. Ik heb er ook al goede kritieken over gehoord. Groetjes, Lien
Dag Leen,als de zaal inderdaad nog vrij is op de datum die jullie willen, dan zou ik er voor gaan, moesten wij de kans gehad hebben dan was het ook daar geweest ...de andere zaal die je vernoemde ken ik echte rniet, dus daarover kan ik niks zeggenmaar het klokhof is zeker een van de toppers in een prima prijsklasse !!groetjes!vanessa - 23 mei 2009
Hoi!Ik ben vorig jaar naar een trouwreceptie moeten gaan in het Klokhof en dat was dik in orde!!!