Nu Online
Momenteel zijn er 543 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu

23-6-2008 14:46:57
Hallo, Wij zijn zaterdag onze menu gaan kiezen voor s' middags en voor het avondfeest is er een koud buffet en een desserten buffet. Nu heb ik helemaal niet meer gedacht aan een bruiloftstaart! Wordt dit nog altijd gedaan als je al een desserten buffet hebt gehad? Wat vinden jullie? Hebben jullie beiden?

Chantal
23/8/2008

Chantal
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 909

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik23-6-2008 15:09:23

Wij hadden de beiden. Een pluspunt bij een bruidstaart of ijstaart is het 'showelemant'. Deze wordt op passende muziek en met vuurwerk de zaal binnengedragen... Dat was echt super bij ons! Ik weet ook dat Hof ten Bossche in HEusden het dessertenbuffet op een poude kar met veel show binnenbrengt (dus geen taart maar het buffet). Het geeft toch dat extraatje meer. Ik had tranen in de ogen omdat het gewoon zooooo mooi was.
LIen, 128 dagen getrouwd :-)))

miek
21-3-2009
 Meld misbruik23-6-2008 15:41:54

Hey Lien,
Klein vraagje; bij een dessertenbuffet in Hof ten Bossche (Heusden) - is dat niet al voldoende show? Denk je dat het nodig is om nog een (ijs)taart extra te nemen?

Chantal
23-8-2008
 Meld misbruik23-6-2008 15:48:49

Maar wij zitten helemaal niet in hof ten Bossche, wij zitten in het kasteel van brasschaat.

Chantal

miek
21-3-2009
 Meld misbruik23-6-2008 16:35:04

Sorry Chantal, ik had het misschien beter onder een nieuw onderwerp gezet. Ik dacht (wel HTB) dat het dessertenbuffet wel voldoende was, geen extra taart nodig. Maar gezien Lien Hof ten Bossche blijkbaar kent, was mijn vraag aan haar gericht... Sorry voor de verwarring!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...