Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 4 dagen...

23-6-2008 15:18:52
Hoi

Wie trouwt er nog aanstaande vrijdag? En is alles al in orde?! Enkel details maar dit zal donderdagochtend gebeuren in de feestzaal zelf. Wat er nu moet gebeuren is huis en tuin 'Spik en Span' omtoveren (niet dat het ZO wanordelijk en vuil is!) Niet te geloven dat de tijd voorbij vliegt. Nog 3 kwartier en dan ben ik in verlof voor 2 weken. Op reis gaan, is voor in augustus. Dus nog mooie vooruitzichten.
Aan alle toekomstige bruidjes: proficiat!
Joke
27/06/2008

Joke
27-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 861

WANDA
27-6-2008
 Meld misbruik23-6-2008 17:37:13

fiogf49gjkf0d
Hey Joke,

Wij trouwen ook de vrijdag om helf 4.
Ben ook al druk bezig met aftellen hoor!
Jij hebt meer geluk, Ik moet morgen nog werken en dan ben ik ook in verlof... Klaar om er ook in te vliegen.
De was,plas enz... mijn kleedje afhalen, nog een handtasje zoeken, nog een GOEDE nagelstyliste zoeken enz... och we zijn bezig he, voor we het weten staan we voor het gemeentehuis!

Meid, Heel veel succes en geluk toegewenst!

En laat ons samen bidden voor mooi weer he(Samen staan we sterk:-)

Joke
27-6-2008
 Meld misbruik24-6-2008 6:40:00

Wanda

Voor het weer zit ik -niet meer- zo in. Naar wat ze voorspellen, ziet het er heel goed uit. Maar het zijn van die kleine taakjes en we hebben hier nog 2 kindjes (bijna 4 en eentje van 6). En je kent dat: einde schooljaar d.w.z. presentje afhalen voor juf, verjaardag van jongste nu donderdag. Zoals je zegt: voor we het weten staan we daar in het Stadhuis!
Geniet ervan en van mij ook véél succes.
Joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...