Terug naar overzicht
Als je er mee inzit, waarom dan niet minder koud buffet bestellen en wel een desserten buffet doen? Anderzijds, ik denk niet dat je gasten met honger naar huis zullen gaan hoor. Daar moet je zeker niet mee inzitten. Ik heb meestal geen trek meer op een trouwfeest om nog veel dessert te eten. Persoonlijk eet ik amper meer dan 1 stukje taart van een dessertenbuffet. Ik vind dat gewoonlijk te veel van het goede. Maar, moet er wel bijzeggen dat wij wel voor een desserten buffet gekozen hadden op onze trouw, omdat dat nu eenmaal mooi is, en sommige zoete bekken daar echt naar uit zien. Maar ik heb er niet meer van gegeten dan 1 bordje fruitsalade, dus zo zie je maar.
Hey,Wij hebben ook gekozen voor ijstaart met coulis en het nodige erbij i.p.v. dessertenbuffet! Het binnenbrengen van die ijstaart die je dan samen kan aansnijden vinden wij persoonlijk veel intiemer en gezelliger dan het openen van een dessertenbuffet!Groetjes, Patricia
Wij hebben ook een ijstaart met toebehoren,ook geen dessertbuffet meer,dit lijkt ons ook meer dan voldoende.Grtz sarah
wij hebben lang getwijfeld ofwel ons dessertjes in walking dinner te laten brengen ofwel een buffetje ervan te maken.Wij hadden een walking dinner dus onze dessertjes kwamen in kleine glaasjes en dat buffet is echt geplunderd. Ik heb diverse mensen met 5 glaasjes zien rondlopen en dan nog eens zien terug gaan.Persoonlijk vind ik dessert bijna het belangrijkste als ik ga eten. Ik vind ook dat je een goed restaurant kan herkennen aan de desserts.En nu hoop ik geen kwade bruidjes op mijn nek te krijgen: ik ben altijd een beetje teleurgesteld als het ijstaart is...Maar nogmaals dat is persoonlijk!
fiogf49gjkf0dWij hebben een menu genomen (geen buffet dus) voor de avondgasten. Aangezien ik een zoetebek ben hebben wij wel een dessertenbuffet genomen, maar hier zit ook wel een pronkstuk bij (taart met vuurwerk,...)Zo heb ik lekker de twee: het romantische van de taart en vééééél dessertjes. Groetjes,Vicky (03/10/2008)
fiogf49gjkf0dHey,Wij hadden zowel een koud en warm buffet, dessertbuffet als taart. De mensen hebben eerst goed gegeten van het buffet en vervolgens is ook het dessertbuffet er goed in gegaan. Er was enorm veel over van het gewone buffet (we hadden eigenlijk te veel besteld), maar het dessertbuffet was wel bijna op. De mensen zijn meerdere keren geweest voor het buffet en van het dessertbuffet hebben ze ook telkens 3 of 4 stuks genomen. Denk dus dat het enorm af hangt van je publiek.Groetjes,Kim