Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfel over dessert

23-6-2008 15:53:48
Hallo,

Wij hebben voor ons avondfeest koud en warm buffet gekozen. Nu zei onze kokkin dat we geen dessertbuffet moesten nemen omdat s'avonds het koud buffet terug mooi zou geschikt worden en terug in de zaal zou gezet worden. Ze zei dat er dan veel te veel zou overblijven. Nu hebben we dus als dessert een ijstaart dat met het nodige vuurwerk zal aangesneden worden en daarbij nog biscuitkes (=kleine gebakjes). Is dit wel voldoende? Gaan de mensen niet meer verwachten?

Heidi
12/07/2008

Heidi
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1148

Esther

Meld misbruik23-6-2008 16:19:23

Als je er mee inzit, waarom dan niet minder koud buffet bestellen en wel een desserten buffet doen?

Anderzijds, ik denk niet dat je gasten met honger naar huis zullen gaan hoor. Daar moet je zeker niet mee inzitten. Ik heb meestal geen trek meer op een trouwfeest om nog veel dessert te eten. Persoonlijk eet ik amper meer dan 1 stukje taart van een dessertenbuffet. Ik vind dat gewoonlijk te veel van het goede.

Maar, moet er wel bijzeggen dat wij wel voor een desserten buffet gekozen hadden op onze trouw, omdat dat nu eenmaal mooi is, en sommige zoete bekken daar echt naar uit zien. Maar ik heb er niet meer van gegeten dan 1 bordje fruitsalade, dus zo zie je maar.

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik23-6-2008 17:19:48

Hey,
Wij hebben ook gekozen voor ijstaart met coulis en het nodige erbij i.p.v. dessertenbuffet! Het binnenbrengen van die ijstaart die je dan samen kan aansnijden vinden wij persoonlijk veel intiemer en gezelliger dan het openen van een dessertenbuffet!
Groetjes, Patricia

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik23-6-2008 17:47:49

Wij hebben ook een ijstaart met toebehoren,ook geen dessertbuffet meer,dit lijkt ons ook meer dan voldoende.

Grtz sarah

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik24-6-2008 7:41:45

wij hebben lang getwijfeld ofwel ons dessertjes in walking dinner te laten brengen ofwel een buffetje ervan te maken.

Wij hadden een walking dinner dus onze dessertjes kwamen in kleine glaasjes en dat buffet is echt geplunderd. Ik heb diverse mensen met 5 glaasjes zien rondlopen en dan nog eens zien terug gaan.

Persoonlijk vind ik dessert bijna het belangrijkste als ik ga eten. Ik vind ook dat je een goed restaurant kan herkennen aan de desserts.

En nu hoop ik geen kwade bruidjes op mijn nek te krijgen: ik ben altijd een beetje teleurgesteld als het ijstaart is...

Maar nogmaals dat is persoonlijk!

Vicky
3-10-2008
 Meld misbruik24-6-2008 9:05:53

fiogf49gjkf0d
Wij hebben een menu genomen (geen buffet dus) voor de avondgasten. Aangezien ik een zoetebek ben hebben wij wel een dessertenbuffet genomen, maar hier zit ook wel een pronkstuk bij (taart met vuurwerk,...)Zo heb ik lekker de twee: het romantische van de taart en vééééél dessertjes.

Groetjes,
Vicky (03/10/2008)

Kim
24-5-2008
 Meld misbruik24-6-2008 9:20:36

fiogf49gjkf0d
Hey,

Wij hadden zowel een koud en warm buffet, dessertbuffet als taart. De mensen hebben eerst goed gegeten van het buffet en vervolgens is ook het dessertbuffet er goed in gegaan. Er was enorm veel over van het gewone buffet (we hadden eigenlijk te veel besteld), maar het dessertbuffet was wel bijna op. De mensen zijn meerdere keren geweest voor het buffet en van het dessertbuffet hebben ze ook telkens 3 of 4 stuks genomen. Denk dus dat het enorm af hangt van je publiek.

Groetjes,

Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...