Terug naar overzicht
Hey!Een dikke proficiat! Jullie zagen er heel erg goed uit!! Je trouwboeket is zeker een ideetje om te onthouden, want in die stijl zou ik het ook graag willen...Geniet nog van jullie 'witte broodsweken'.Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
het zag er heel leuk uit!hopelijk word onze dag ook zo geestigcindy 12/09/08
Hey Ilse,ik ben een naamgenootje van jou! maar wij trouwen pas op 21 maart 2009! Wat zagen jullie er prachtig uit! Van welk merk is jou kleed? Ik vond het echt prachtig!Ik wens jullie een mooie toekomst samen!LiefsIlse
fiogf49gjkf0dHey naamgenootje, Ik heb mijn kleed laten maken door een naaister, maar het is gebaseerd op een kleedje van Rembo styling (alleen de helft goedkoper!). Kristof heeft zijn kostuum gekocht bij Labaere in Zottegem, waar tevens de suitekledij werd gehuurd (mannen).Het bruidsboeket is gemaakt door een plaatselijke bloemist hier in Gooik.Veel succes nog!Ilse en Kristofwww.kristofenilse.bruiloftsite.nl 2 dagen gelukkig getrouwd
fiogf49gjkf0dHey ilse,ik wil jullie nog een dikke proficiat wensen met jullie huwelijk!!Het zijn heel mooie foto's,maar euh,hoe is het met de auto afgelopen,die zag er niet zo goed uit moet ik zeggen!!Grtz sarah (nog 24 dagen)
fiogf49gjkf0dHey sarah, Onze vrienden hadden er inderdaad niet beter op gevonden om rollen wc-papier uit de wc's van de feestzaal te smokkelen en onze auto er helemaal mee in te pakken. Iedereen vond het indrukwekkend en tof (maar het uitpakken heeft maar enkele minuutjes geduurd hoor)ps: we hebben onze vrienden wijs gemaakt dat we de ochtend na onze trouw op huwelijksreis vertrokken...maar dat was enkel een smoes om niet in ons huis vanalles uit te steken --> ze waren echt verrast toen we hen op t einde van het feest vertelden dat het een leugen was! Een echte aanrader dus!GroetjesIlse en Kristofondertussen al 3 dagen getrouwd