Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wij zijn getrouwd !!!

23-6-2008 16:33:01
Hey toekomstige bruidjes en bruidegommetjes,

Vanaf zaterdag zijn Kristof en ik officieel man en vrouw!
Het waren zenuwslopende weken. De dag zelf waren we ook rdelijk zenuwachtig, maar gelukkig waren de fotograaf, de burgemeester en de pastoor heel gemoedelijk...Kortom we werden gerust gesteld en het werkte!
Alles is uiteindelijk goed en vlot verlopen...
Wie zin heeft mag gerust een kijkje nemen op onze site: kristofenilse.bruiloftsite.nl om de sfeer op te snuiven en ideetjes op te doen

Veel succes
Ilse en Kristof

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1008

Els

Meld misbruik23-6-2008 18:10:44

Hey!

Een dikke proficiat!

Jullie zagen er heel erg goed uit!!

Je trouwboeket is zeker een ideetje om te onthouden, want in die stijl zou ik het ook graag willen...

Geniet nog van jullie 'witte broodsweken'.

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik23-6-2008 18:11:57

het zag er heel leuk uit!
hopelijk word onze dag ook zo geestig

cindy 12/09/08

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik23-6-2008 20:33:17

Hey Ilse,

ik ben een naamgenootje van jou! maar wij trouwen pas op 21 maart 2009! Wat zagen jullie er prachtig uit! Van welk merk is jou kleed? Ik vond het echt prachtig!

Ik wens jullie een mooie toekomst samen!

Liefs
Ilse

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik23-6-2008 20:33:18

Hey Ilse,

ik ben een naamgenootje van jou! maar wij trouwen pas op 21 maart 2009! Wat zagen jullie er prachtig uit! Van welk merk is jou kleed? Ik vond het echt prachtig!

Ik wens jullie een mooie toekomst samen!

Liefs
Ilse

Ilse

Meld misbruik23-6-2008 22:54:37

fiogf49gjkf0d
Hey naamgenootje,

Ik heb mijn kleed laten maken door een naaister, maar het is gebaseerd op een kleedje van Rembo styling (alleen de helft goedkoper!).
Kristof heeft zijn kostuum gekocht bij Labaere in Zottegem, waar tevens de suitekledij werd gehuurd (mannen).
Het bruidsboeket is gemaakt door een plaatselijke bloemist hier in Gooik.

Veel succes nog!
Ilse en Kristof

www.kristofenilse.bruiloftsite.nl
2 dagen gelukkig getrouwd

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik24-6-2008 8:37:49

fiogf49gjkf0d
Hey ilse,ik wil jullie nog een dikke proficiat wensen met jullie huwelijk!!

Het zijn heel mooie foto's,maar euh,hoe is het met de auto afgelopen,die zag er niet zo goed uit moet ik zeggen!!

Grtz sarah (nog 24 dagen)

Ilse

Meld misbruik24-6-2008 22:13:47

fiogf49gjkf0d
Hey sarah,

Onze vrienden hadden er inderdaad niet beter op gevonden om rollen wc-papier uit de wc's van de feestzaal te smokkelen en onze auto er helemaal mee in te pakken. Iedereen vond het indrukwekkend en tof (maar het uitpakken heeft maar enkele minuutjes geduurd hoor)
ps: we hebben onze vrienden wijs gemaakt dat we de ochtend na onze trouw op huwelijksreis vertrokken...maar dat was enkel een smoes om niet in ons huis vanalles uit te steken --> ze waren echt verrast toen we hen op t einde van het feest vertelden dat het een leugen was! Een echte aanrader dus!

Groetjes
Ilse en Kristof
ondertussen al 3 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...