Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer bruidsjurk zoeken?

23-6-2008 17:10:46
Beste medebruidjes,

Wanneer kan ik het beste op zoek gaan naar een trouwkleed? Ik trouw volgend jaar 18 juli 2009. Ik heb gehoord dat de nieuwe collectie in november binnenkomt... is dit dan niet te laat?

Groetjes,

Laura xxx

Laura
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 543

evy
1-3-2009
 Meld misbruik23-6-2008 17:26:32

Ik trouw 1 augustus en ben in februari mijn jurk gaan kiezen. Oktober/november is meer dan op tijd :-)

Groetjes Evy
01-08-2008

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik23-6-2008 18:12:34

In oktober/november komen de nieuwe collecties inderdaad uit. De meeste gaan in die maanden een kleedje kopen.

Ik trouw op 30 augustus en heb pas begin maart mijn kleedje gekocht. Dat was op het randje volgens de winkel, maar het was geen probleem.

Moest ik jou zijn, zou ik november/december gaan kijken.

Een tip: neem je tijd, doe meerdere winkels. Het is echt leuk! Geniet ervan!

Els
19-7-2008
 Meld misbruik23-6-2008 18:34:51

fiogf49gjkf0d
Hoi,

ik trouw dit jaar op 19 juli en heb mijn kleed midden november besteld. April eerste pas en vrijdag mag ik het gaan afhalen...
jeehaaa!!

zeker op tijd dus!
Els

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik23-6-2008 19:12:44

fiogf49gjkf0d
Hoi,

Ik trouw volgend jaar 30 mei en ik ben dit jaar op dezelfde dag mijn trouwkleed officieel gaan vastleggen :-) Ik ben er dus vroeg bij. En ik heb ook al een kleedje van de nieuwe collectie!! Dus, als je het zelf te lang vind om te wachten tot november, dan kan je wel af en toe eens ergens binnenspringen, aangezien nu ook al sommige kleedjes uit de nieuwe collectie beschikbaar zijn. Maar zoals hier nogal gezegd is, volgens mij heb je nog tijd genoeg in november. Trouwens, mijn STOF is al besteld, mijn kleed wordt ook pas echt gemaakt in november. Het komt dus ongeveer hetzelfde uit.

Succes!!
Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik23-6-2008 20:52:41

nee hoor, november is niet te laat, is ideaal, dan is idd de nieuwe collectie binnen.
Ik heb zelf ook november gekozen en trouw juli 2008

Laura
18-7-2009
 Meld misbruik23-6-2008 22:17:09

Schitterend! Bedankt voor de tips...

Liesbeth
8-8-2008
 Meld misbruik24-6-2008 9:39:14

fiogf49gjkf0d
Ik trouw op 8 augustus en kocht pas begin april van dit jaar. Was geen enkel probleem, nog keuze genoeg. Weet immers dat je gewicht max. 2.5 tot 3 kg mag schommelen om je kleed optimaal te laten zitten.

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik25-6-2008 8:36:37

fiogf49gjkf0d
Hey,

Wij trouwen volgend jaar op 19 september...
Heb wel al op internet en in boekjes zitten kijken. Zo wat zien wat mijn stijl is.
Verschillende winkels houden met de nieuwe collectie modeshows. Ben van plan om er enkele te doen, al was het maar om in de stemming te komen, en dan effectief te gaan passen en kiezen.
Plan is dat tegen november, ten laatste januari mijn kleed te kiezen.

Ik heb al gehoord die zeggen dat een jaar op voorhand nog te weinig zou zijn, maar de reacties hieronder te lezen valt dat allemaal best wel mee.

Hoe dan ook, ik ga ervan genieten !!

Groetjes,
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info