Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhallokes,wij hebben de volgende liedjes:Dreaming my dreamsDe roos (ann christy)ik hou van jou (dana winner)perfect dayyou are the reasonaltijd heb ik je lief (clouseau)say a little prayergroetjes kirsten
fiogf49gjkf0dwij habben: intredelied suite: smashing pumkins-melon collie en infinite sadness (instrumentaal)intredelied bruid + vader: bruiloftsmarsna vergevingsmoment: axelle red - je t'attendsna eerste lezing: Hooverphonic - Edenondertekenen huwelijksregister: jasper steverlinck- to make you feel my loveofferande: REM- nightswimmingcommunielied: Gosé Gonzales- Heartbeats en Gary Jules-Mad worlduittredelied: Michael Bublé-everythinggroetjesCarinegetrouwd 17 mei 2008
fiogf49gjkf0dWij hebben:Voor het binnenkomen = Love is Life = een duet van Helmut Lotti en Lisa del Bo. Normaal gezien niet mijn favoriete zangers, maar dit is echt een heel mooi duet en prachtig om de kerk mee binnen te komen.Na de eerste lezing = I want to spend my lifetime with you van Marc Anthony & Tina Arena Na de homilie = ik heb je lief van Andre HazesWanneer de kindjes de hosties en kelk naar voor brengen = El Condor Pasa (instrumentaal)Tijdens het ondertekenen van het huwelijksregister = Endless love instrumentaal met pamfluitTijdens de communie = allegriaBij het buitengaan = ik ben vandaag zo vrolijk van Herman Van Veen.Groetjes, Katleen
fiogf49gjkf0dHey,Wij hebben de volgende muziek gekozen:opstellen suite: Chariots of Fire - Vangelisintrede: Alegria - Cirque du soleilna de eerste lezing: up where we belong - Jennifer Warnes en Joe Cockerondertekening van het huwelijksregister: Largo - Haëndelofferande: You are - Dolly Partoncommunielied: Canon van Pachelbel - Pachelbeluitredelied: Oh happy day (komt uit Sister act)De liedjes hebben we gekozen omwille van de teksten en sommige om rust te brengen in de viering.Groetjes en veel succes,Gerlinde
fiogf49gjkf0dBij ons zijn het de volgende liedjes:1. Shakespeare in love - intrede2. Altijd heb ik je lief - clouseau - vergevingsmoment3. Zelfgemaakte tekst op 'A whole new world' - Aladdin - ondertekenen huwelijksregister4. Balcony Scene- Armstrong - communie5. Onze Vader6. Zelfgemaakte tekst op 'Nobelprijs' - bedankingsmomentje voor de ouders7. Paul de Leeuw - Perhaps love (ned. versie) - uittrede Grts, Joke 5.
Beste Eveline,Indien u nog muzikale omlijsting zoekt, neem dan gerust een kijkje op www.art-times.be .Veel succes!Tiffany
Hallo,Ik kom binnen op She-elvis costello (voor de suite zoek ik nog iets)Vergevingsmoment: baby can I hold you-Tracy chapmanDan hebben we nog - love mix (moulin rouge)- i say a little prayer for you (my best friends wedding)everything-michael bubbléuittredelied: it must be love-madnessWij hebben bewust gekozen voor vrij vrolijke muziek