Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dGewoon kalm blijven, nageltjes laten herdoen en schoonmoeder vriendelijk negeren ;-)Succes en geniet van je laatste voorbereidingen en van je trouwdag!Katleen
Inderdaad, veel success gewenst, en laat je schoonmama niet teveel aan je hartje komen. Ze zal zelf wellicht ook geen blijf meer weten met haar eigen zenuwen... Toi-toi! Wendy14/08/2008
fiogf49gjkf0dhallo wandaik ook nog 3dagen en weet niet meer waar men hoofd staat. Morgenavond nog schieting en nog zoveel andere dingen op programma. Bij mijn schoonma is't: k ga blij zijn als 't voorbij is, we kunnen dan eens over iets anders praten ... TOF!maar kheb geen tijd om er ambetant over te lopen.Maar vandaag krijg ik nog extra proefkapsel gratis van mijn kapster, moet nog voor pedicure, donderdag voor men nagels, ... ... You know!Morgen om mijn kleed, gisteren pas gehad en was prachtig!!succes é en normaal gezien PRACHTIG WEER!!!slukes Valentinewww.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl
fiogf49gjkf0dAj aj,die schoonmoeders toch,wij moeten nog 3 weken,en die loopt nu al over van de zenuwen.Zeg haar gewoon dat je nu de tijd nie meer hebt daar iet aan te veranderen,en da je andere dingen aan je hoofd hebt!Heb je nog iemand gevonden die je nagels kan doen (daar zocht je toch nog achter hé?)Relax,take it easy!!!Grtz sarah
fiogf49gjkf0dWanda'k Zou zeggen 'trek het je niet aan'. Maar ik heb dan wel geen ervaring met schoonmoeders (of moeders) die moeilijk doen! Echt, alles verloopt heel goed. Het weer, dat verandert om de haverklap (man man). Wij wonen in Brugge en zopas de site van KMI opgesnord... Zal maar afwachten, zeker?!Veel succes vrijdag!Joke27/06/08