Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek kerk

21-4-2005 16:23:09
Hoi medebruidjes,

Door grote problemen met onze huidige muziekgroep zijn wij op zoek naar andere alternatieven.
Zijn er onder jullie die mensen kunnen aanraden en die nog niet volzet zijn van jaren voordien?

Greetz
Sophia

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 480

isabelle

Meld misbruik21-4-2005 21:25:52

Hallo Sophie,

Ik zing zelf regelmatig trouwmissen samen met een gitarist. Als je me je mail-adres doorgeeft kan ik je wat meer info sturen of je kan mij ook altijd een mail sturen.
isabelle.dewulf@tiscali.be

Groetjes,
Isabelle.

Barbara
20-8-2005
 Meld misbruik22-4-2005 7:48:26

Hi sophie

Ik zou alleszins al eens contact opnemen met Isabelle, klinkt gewoon super in de kerk, eh, zang en gitaar. Als je echt niet anders zou vinden, kan je eventueel gewoon je muziek op cd zetten, en afspelen in de kerk eh... Ik zou dit toch al doen, voor alle zekerheid en als laatste alternatief heb je dit dan altijd in handen, eh.
Veel succes
Groetjes
Babs

Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik22-4-2005 8:33:09

Hallo Sophie,

Misschien eens volgende proberen : lef@pandora.be, zang en piano.

Groetjes,
Mieke
11/06/05

Manu

Meld misbruik22-4-2005 15:21:23

Hallo Sophie ,

wanneer je muziekgroep heeft afgezegd is dat bijzonder stresserend en jammer voor jullie maar vooral niet professioneel

van zéér intiem tot uitgebreid kan je bij DSO MUSIC de live muziek krijgen die Jullie graag horen. Ik help jullie tevens met het misboekje en geef goeie raad om welke muziek waar te brengen.
Dit kunnen we dankzij onze jarenkange ervaring.
De mensen van DSO MUSIC zijn full-time met jun vak bezig en leggen zich 100% toe op de muziek.
www.dsomusic.be je kan heelwat beluisteren en bekijken. achteraf krijgt elk bruidspaar een gratis CD met Jullie namen op én de muziek die live werd opgenomen tijdens de huwelijksdienst.

groetjes

Manu Roofthoof , DSO MUSIC

Tom

Meld misbruik10-5-2005 11:16:05

Dag Sophie

Neem eens een kijkje op de site www.imperialbrass.tk , heel wat mogelijkheden zoals je zult zien. Alle contactinformatie vind je ook op die site terug. Contacteer me gerust voor meer informatie!

Groeten,
Tom

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...