Terug naar overzicht
misschien beetje gekleurde bodymeld van dove gebruiken. misschien dat je zo kan bijkleuren. ofwel als je rood verdwenen is, opnieuw in de zon? of onder de zonnebank.
fiogf49gjkf0dHey lien,ik heb exact hetzelfde probleem als jou!!!!Heb het van zondag opgelopen,ik trouw over 23 dagen,een weekje na jou dus.Wat ik ga proberen:als het rood weg is,en de zon schijnt weer dan ga ik op de plaats die verbrand was een goeie sunblock smeren en de witte strepen(van de schouderbandjes) openlaten.Onder de zonnenbank gaan(was ik eerst niet van plan,nu moet ik wel).En als er paar dagen ervoor toch nog strepen te zien zijn,smeer ik op de strepen bruinen zonder zon,dan kan het de dag zelf nog "bijgeschminkt" worden.Alvast veel succes (ik kan het ook gebruiken!grtz sarah
fiogf49gjkf0dHey Lien,Ik trouw wel pas binnen 59 dagen, maar ik heb 2 weken geleden ook serieus zonnebrand opgelopen en door het goed in te smeren met after sun is er nu bijna niets meer van te zien, je moet echt al goed kijken! Dus, ik zou afwachten, je steeds goed inwrijven,zodoende dat het niet begint te vervellen, en dan eventueel in je laatste max 2 keer naar de zonnebank, zeker nu nog niet, je huid moet eerst herstellen!Veel succes!Nathalie
fiogf49gjkf0dgewoon je huid laten herstellen. 's avonds vochtinbrengende creme aandoen en rustig afwachten... het is nog meer dan twee weken dus het gaat zeker voor het grootste stuk wegzijn !
fiogf49gjkf0dde vrees van elke bruid! een week voor wij trouwden was het stikgoed weer, alle vrienden naar den donk, naar zee... en ik maar superdecolletés en open ruggen aandoen om aflijningen te voorkomen! Het is allemaal idd superrap gebeurd!Mijn tip: je nu heel goed insmeren met after-sun of een verzorgende lotion zodanig dat het rood wegtrekt en asap naar de zonnebank gaan en informeren hoe je het best egaal kan bruinen.De kans bestaat dat het verschil niet weggaat, maar dan kan je idd nog altijd bruinen zonder zon, bijpoederen of zo een spuitcabine proberen.Veel succes!
fiogf49gjkf0dik doe soms flamazine op en als je echt bobbels hebt een cortisonezalf.. het is wellicht vooral het vervellen waar je bang voor bent he? Een goeie peeling de avond ervoor zeker doen! Normaal is de vervelling na een week dus komt het vast goed..
fiogf49gjkf0doh nee, niet het vervellen maar de strepen natuurlijk!peelen en zelbruiner (de bruine tube van loreal is super)?
fiogf49gjkf0dHeyAllemaal heel hard bedankt voor de reacties! Gisterenavond heb ik een dikke laag aftersun aangebracht. Vandaag heb ik in de apotheker een speciaal product voor zonnebrand gekocht van Vichy. Tot 5 keer per dag aanbrengen en dat verdwijnt het rood heel snel. En dan maar zonnebanken zeker? (het verschil is echt enorm... )Duimen maar!!Groetjeslien 12/07/2008
fiogf49gjkf0dhallo,ik ben vorig jaar tijdens onze vakantie zwaar verbrand geweest door de zon, resultaat vervellen blaasjes en veel PIJN . . . ik heb flamispray gehaald bij de apotheek en dit leek beter te werken tegen de roodheid dan aftersun . . . na een weekje kon ik gewoon terug zonnen of onder de zonnebank gaan! Succes ermee! groetjes An