Nu Online
Momenteel zijn er 716 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd! 14 juni

25-6-2008 8:30:42
fiogf49gjkf0d
Liefste bruidjes en bruidegommen

Wij zijn getrouwd!!
14 juni was het zover.
's Ochtends rustig ontbeten (niet veel :-))en toen stond de fotograaf al op de stoep. Christ Vilez... hij was er de hele dag bij en is super!
Iets later kwam de kapster - Joline van Kajos - die gelijk de make up onder handen nam. Joline, nog 1000x bedankt, de complimentjes bleven komen.
Tegen 10uur was de hele familie aanwezig en na een drankje konden we dan in stoet vertrekken naar het districtshuis van Berchem. Het zonnetje was van de partij. De districtsschepen zorgde voor een persoonlijke en grappige noot. Iedereen was ontroerd, blij, onder de indruk.
Bij het buitenkomen was het iets minder mooi weer maar dat kon niets veranderen aan de blije gezichten en ondanks dat het fris was, genoot iedereen van zijn ijsje.
De lunch met de naaste familie die thuis zou doorgaan was even een stressmoment: de cateraar was het vergeten!! Gelukkig kon het restaurant waar we al eens een hapje gaan eten, ons uit de nood helpen.
Tussen half twee en half vijf gingen we op pad voor de foto's. Ondertussen werd de familie naar de binnenstad gebracht en kreeg een rondrit door de stad met versnaperingen achteraf.
Wij gingen naar 't Fort van Mortsel en Linkeroever, skyline. En weerom was het zonnetje van de partij! Voor 't Fort hadden we toestemming gevraagd en de parkwachter liet ons binnen.
Om vijf uur volgde het etentje, terug met de familie, waarop we even mijn overleden schoonvader herdachten en achteraf onze ouders, grootouders en getuigen + de kinderen bedankten. We hadden zelf kaarsensets gemaakt.
Keisnel was het tijd om naar de feestzaal te vertrekken. De eerste gasten waren er al héél gauw en ze bleven toestromen. DJ team Erima zorgde voor de muziek en de hele avond was er ambiance. Voor iedereen was er muziek naar wens en de dansvloer was constant in gebruik ;-)
We kregen ontzettend veel complimenten over de sfeer en ook de zaal, hierbij wil ik zaal 't Fortje in Deurne aanbevelen als je op zoek bent naar iets knus maar waar toch flink wat gasten in kunnen.
In de vroege uurtjes kwamen we thuis en hebben we nog even met zijn tweetjes genoten van de bloemen en kaarten en vooral de beelden die bleven en blijven opduiken.
's Woensdags zijn we dan voor een paar dagen vertrokken naar Amsterdam. We hadden een geweldige B&B in een groene omgeving en zaten met een gratis pontje in tien minuten in de binnenstad.

Ik wil iedereen hier bedanken. Voor de tips, de hulp en vooral, de steun toen ik het niet meer zag zitten owv mijn schoonmoeder!

Héél veel succes met alle voorbereidingen en jullie huwelijksdag. Het is al zo vaak gezegd en we dachten er die dag toch ook een paar keer aan: het vliegt voorbij!!

Dikke knuffel
Hilde

Hilde
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 905

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik25-6-2008 9:04:37

fiogf49gjkf0d
Hey Hilde,
Een dikke proficiat gewenst met jullie (zo te horen) fantastische trouwdag!
xxx
Amber
09/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...