Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dKan je wat meer info geven over je huwelijksreis in Kos? Wij gaan namelijk ook naar Kos.Groetjes,Nele
fiogf49gjkf0dDag Nele,Wij zaten in het resort luca blue lagoon. Daar heb ik maar een woord voor super.We zijn daar een dag rustig gaan fietsen langs de kustlijn. Dit is goed te doen en de fiesten kosten niet veel voor 1 dag heb een goede fiets voor 5 euro. We zijn ook een namiddag gaan wandelen in kost stad en naar de boom van hypocrates en het kasteel geweest. Wij zijn geen echte cultuur mensen dus wij genieten al van door gezellige straatjes en steegjes te wandelen. We zijn ook een dag naar Bodrum geweest dit is ook de moeite alleen bij ons was het daar 38 graden dus het was wel effe pff. Wij hadden een all in hotel dus we zijn maar 1 avondje gaan eten. Omdat de nederlanders moesten voetballen en mijn ventje graag naar voetbal kijkt zijn we het restaurentje DE HAAN geweest daar was een groot scherm om voetbal te kijken.Dat was een uitstekende keuze we zaten lekker aan het strand dus het uitzicht was super en het eten heel lekker.Je moet geen schrik hebben je kunt u daar goed amuseren. Hopelijk hebben jullie hetzelfde weer als wij dus niet onder de 32 graden.Onze vakantie was gewoon weg ZALIG.Hopelijk heb je wat aan mijn uitleg en alvast veel plezier.groetjes
fiogf49gjkf0dHey,Wij hebben hetzelfde resort geboekt! Ben blij dat ik een positieve reactie hoor want had op het internet al negatieve reacties gevonden (te druk, minder goed eten,...)Wij vertrekken 10 augustus en kijk er naar uit...
fiogf49gjkf0dhoi,Die reactie hadden wij ook gelezen. Als je gaat eten s'avonds dan geef ik u al een tip probeer buiten aan het water te zitten daar zit je rustig en het is gezellig. Dan heb je niet het gevoel da je in een grote zaal zit. We hebben ook in het restaurant gaan eten waar je moest reserveren daar is het ook wat rustiger. Voor aan het zwembad hebben wij altijd plaats gehad en wij gingen meestal rond tien uur half elf. Je kan dan natuurlijk nie op de eerste rij maar da vonden wij niet erg. Het personeel is daar super vriendelijk al wat je vraagt wordt voor u geregeld. Toen wij aankwamen werden we ontvangen met een drankje en werden we met een golfkarretje vervoerd naar onze kamer. Hopelijk hebben jullie zwembad zicht want vind da persoonlijk het mooiste. Het is wel heel groot. Wat het eten betreft hebben wij geen klagen ik vond het zeer wisselend en s' morgens een zeer uitgebreid ontbijt.Supe rveel plezeir alvast maar daar twijfel ik nie aan. Gewoon genieten genieten en nog eens genieten.groetjes
fiogf49gjkf0dHelaba,'k Dacht al, waar zit die nu toch :pge moogt me mailen op koekedoos20@hotmail.comGroetjes en tot gauw!!