Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo,Ik heb er al gezien bij Boekenvoordeel en bij Action. Waren beiden denk ik € 2 à € 3 het stuk en als ik het me goed herinner inderdaad met flits. Bij Blokker staan die denk ik soms ook in de reclame.Veel plezier nog met de voorbereidingen!Groetjes,Tamarawww.080808.tk
fiogf49gjkf0dWij hebben de onze uit het kruidvat gehaald en het resultaat is schitterend! En de foto's zijn hilarisch als je overal op de tafels eentje zet! Succes,Hilde6weken getrouwd!!
fiogf49gjkf0dhey ik heb er gekocht in de boekenvoordeel. Er staan 27 foto's op per camera met flits en ze kosten 2,99 euro per stuk.groetjesKarenwww.karenmaarten.be
hey ik heb ze in gekocht in Nederland weet even de naam van de winkel niet meer , ze kosste héél erg weinig , ik heb er onmiddelijk 40 stuks gekocht zal straks aan mijn zus vragen ze weet het zeker hoe de winkel heet en het zijn hele goede camera's hebben er al wat van gebruikt groetjes
hallo,in het nieuwe reclame bladje van blokker staan er voor 2,99.bij Action in nederland kosten ze tot het einde van deze maand 1,89 en normaal 2,19 of 2,59 weet het niet precies bij action belgie kosten ze 2,98 ze zijn allemaal 24+3 met flash.groetjes sylvia