Terug naar overzicht
Ik heb woensdag ij de aldi zeer mooie pennen gekocht die ik ga geven aan onze getuigen.Wij hebben er wel elk twee.GroetjesJulie
wij geven aan onze getuigen (wij hebben er vier, 2 voor de kerk en 2 voor de wet),een mooie kader met 2 trouwfoto's van ons in en de fotograaf brengt dit s'avonds op het feest alsook voor onze ouders een lederen foto albumpje met een 12-tal foto's in.Emmy en David nog 12 dagen :)
Beste Nancy,Wij zijn ook nog op zoek maar misschien gaan wij cadeaubon geven : www.weekenddesk.com , die kun je afhalen bij As Adventure.Groeten,Mieke11/06/05
Wij hebben onze getuigen een Parkerpen gegeven waarin onze namen en trouwdatum gegraveerd zijn. Zo hebben ze tijdens de wettelijke trouw alvast een pen om te ondertekenen :-)GroetjesNathalie
Nathalie,Die pen zullen ze waarschijnlijk niet kunnen gebruiken hoor om te ondertekenen. Dat moet bij ons met hun balpen gebeuren. De schepen vertelde ons dat omdat hij niet graag met die balpen schrijft. dit even ter infoGroetjesValerie
Ik geef mijn getuige een bon om samen met haar man naar een sauna te gaan. Of heel misschien een cadeaubon om samen een hapje te gaan eten.Groetjes