Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat moet er allemaal op de uitnodiging?

25-6-2008 14:16:10
fiogf49gjkf0d
Ik ga deze week mijn uitnodigingen bestellen. Wat moet daar allemaal op staan? Ik heb schrik om iets te vergeten en eenmaal gedrukt, is het natuurlijk te laat.
Groetjes,
Daphne

Daphne
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 674

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik25-6-2008 14:46:35

fiogf49gjkf0d
Hey Daphne,
wat er zeker op moet staan:
-jullie namen en adres
-eventuele namen van de ouders (indien er in hun naam wordt uitgenodigd)
-het gelegenheidsadres
-uiterlijke verwittigingsdatum
-1 of 2 telefoonnrs van jullie voor de bevestigingen
-kaartjes (al dan niet apart) voor uitnodiging receptie en/of avondfeest
-uur van de huwelijksvoltrekking (kerk of gemeente)
-eventuele dresscode
-huwelijkslijst (adres) of huwelijksrekeningnummer.

Ik denk dat het dat zo'n beetje is. Je moet eens een kijkje nemen op www.buromac.be , daar staan voorbeelden van tekstjes enz. op.

Veel succes!
Amber
09/08/08

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik25-6-2008 14:49:26

fiogf49gjkf0d
jullie namen(duh), uur en plaats van de huwelijks voltrekking, evt. kledingsvoorschrift(als je dit nodig acht), cadeau tip(voor als je een huwelijkslijst hebt samengesteld waar dat je dat hebt gedaan, of als je liever geld wilt). Voor welke gelegenheid ze zijn uitgenodigd(heel de dag of alleen receptie en waar deze plaats vindt).

Ik denk dat ik zo wel het belangrijkste heb gehad. Meestal weten ze bij de drukker ook wel wat er allemaal op moet staan en doen ze eerste een proefdruk voor dat ze effectief gaan drukken.

Groetjes!!

Kimberley
12/09/2008

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik25-6-2008 14:59:23

fiogf49gjkf0d
Vergeet zeker de datum niet, want dat is ons dus overkomen!! Alle nodige info stond er op vermeld behalve wanneer onze trouwdatum was. De mensen veronderstelden dat het de datum was voor verwittiging. We hebben dus een bijkomend kaartje opgestuurd met als tekst "Wij zijn onze datum vergeten, vergeten jullie hem niet?"

Ik vond het echt vreselijk maar zorgde wel voor wat hilariteit!

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info