Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey Daphne,wat er zeker op moet staan:-jullie namen en adres-eventuele namen van de ouders (indien er in hun naam wordt uitgenodigd)-het gelegenheidsadres-uiterlijke verwittigingsdatum-1 of 2 telefoonnrs van jullie voor de bevestigingen-kaartjes (al dan niet apart) voor uitnodiging receptie en/of avondfeest-uur van de huwelijksvoltrekking (kerk of gemeente)-eventuele dresscode-huwelijkslijst (adres) of huwelijksrekeningnummer.Ik denk dat het dat zo'n beetje is. Je moet eens een kijkje nemen op www.buromac.be , daar staan voorbeelden van tekstjes enz. op.Veel succes!Amber09/08/08
fiogf49gjkf0djullie namen(duh), uur en plaats van de huwelijks voltrekking, evt. kledingsvoorschrift(als je dit nodig acht), cadeau tip(voor als je een huwelijkslijst hebt samengesteld waar dat je dat hebt gedaan, of als je liever geld wilt). Voor welke gelegenheid ze zijn uitgenodigd(heel de dag of alleen receptie en waar deze plaats vindt). Ik denk dat ik zo wel het belangrijkste heb gehad. Meestal weten ze bij de drukker ook wel wat er allemaal op moet staan en doen ze eerste een proefdruk voor dat ze effectief gaan drukken.Groetjes!!Kimberley12/09/2008
fiogf49gjkf0dVergeet zeker de datum niet, want dat is ons dus overkomen!! Alle nodige info stond er op vermeld behalve wanneer onze trouwdatum was. De mensen veronderstelden dat het de datum was voor verwittiging. We hebben dus een bijkomend kaartje opgestuurd met als tekst "Wij zijn onze datum vergeten, vergeten jullie hem niet?"Ik vond het echt vreselijk maar zorgde wel voor wat hilariteit!Veel succes!