Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhallo naamgenoot en trouwdag genoot!!!!!!ik trouw ook op 5 juli en heb mijn jurk sinds afgelopen vrijdag thuis hangen.kan niet wachten totdat ik de jurk weer aan mag trekken.alles is geregeld alleen nog wat roosjes maken als versiering buiten.ik heb gezonde kriebels ik kijk er echt onzettend naar uit en zit dan ook al vaak te dag dromen.hopenlijk hebben we goed weer alvast een hele mooie bruiloft gewenst en inderdaad genieten van elke seconde.andere bruid wendy 5 juli
fiogf49gjkf0dWhaaaaaaaa!!!!Ongelofelijk dat ik op dit soort berichtjes ook eens mag reageren! Inderdaad, over 10 dagen trouwen ik en mijn "ventje" ook!En inderdaad, de stress begint een beetje te stijgen :D Hoewel ik dit NOOIT zal toegeven :pIk kan intussen zo half en half eten en loop rond als een geprikkelde kip... Maar ik geniet wel volop van de laatste voorbereidingen!Alles is ook geregeld, nu enkel nog de cadeautjes voor de ouders inpakken, en de cd voor de misviering uittesten. Voor de rest, zou alles picobello in orde moeten zijn! Ik kijk er ook enorm naar uit! Zeker met het mooie weer van de laatste twee dagen, hopelijk blijft het zo, maar het ziet er goed uit!!!!10 DAGEN DAMES! Unbelievable! Na meer dan 600 dagen wachten van mijnentwege :-)Gelukkig mag ik pas volgende week woensdag mijn jurk ophalen én hang ik ze bij mijn moeder. Anders zou ik ze nog tonen aan mijn schat! Ik zou het echt niet kunnen laten :D Geniet ervan :-)www.veldstraat140.be
fiogf49gjkf0dHallo dames,Bedankt voor de reactie op mijn bericht. Ik ga mijn jurk pas volgende week vrijdag ophalen. Ik zou het niet kunnen laten hangen zonder het aan iemand te tonen!!! Och ja, maandag nog naar de feestzaal om de tafelschikking in orde te brengen en nog de cadeautjes gaan ophalen. Vele groetjes,Wendy
fiogf49gjkf0dIk trouw ook op 5 juli 2008, Het is allemaal wel spannend. Volgende week dinsdag mag ik mijn kleed afhalen. Nu hopen op een mooi weertje. En een dag een prnses spelen. Waar trouwen jullie? Ik in Hechtel Limburg/groetjes Dorien
Hey!Ook ik ben een bruidje voor 5 juli!Eindelijk is het zover!Hoewel ik soms bang ben da de dag te snel zal gepasseerd zijn.. Zijn jullie daar niet bang voor? Ik hoop dat we er ten volle van kunnen genieten! En ik hoop op een prachtweer....!!! Tot nu toe hoor ik dat het volgende week zeer goed weer gaat zijn!Laat ons hopen..Lieve bruidjes en bruidegommen,Nog veel succes ermee en geniet ervan!!Lieselot
fiogf49gjkf0dDag dorien,Mijn vriend en ik trouwen voor de wet in Middelkerke en voor de kerk in Lombardsijde (ergens aan het "mooie" Noordzeestrand!!!!)Groetjes, Wendy
Heey,Veel bruidjes voor 5 juli!!Ikzelf trouw ook dan en ben zoals waarschijnlijk allen van jullie enorm zenuwachtig !! Hopen op goed weer en een fantastische dag.Groetjes(nog een) Wendy!!
Ik trouw ook op 5 juli 2008 (in As, Limburg). Laten we allemaal samen duimen voor goed weer, dan kan het toch gewoon geen slecht weer zijn! ;-)Wij hebben op 2 maanden tijd het huwelijk geregeld en ik kijk er heel hard naar uit. Zenuwen heb ik nog helemaal niet. Ik ben gewoon zo blij dat mijn droom uitkomt...
fiogf49gjkf0dhallo ben ook een bruidje voor 5juli en heb enorm veel stress soms dat ik de tranen niet meer kan houden .mijn ventje heeft er ook last van maar ik hou me voor dat het allemaal oke is en zal worden en ik ga genieten van deze mooie dag en het leven erna.bruidjes ook voor jullie proficiat alvast en ja hopen op goed en droog weer.gr tania uit melle
fiogf49gjkf0dJaja, het is al heel kort bij. NOg 4 dagen op de teller!!! Ik heb momenteel nog niet te veel stress. Ik heb er eigenlijk geen tijd voor. Ik ben elke dag bezig van 7u tot 9u30 en als ik me dan in de zetel zet, dan val ik in slaap, dus geen tijd om te piekeren. En 's Nachts, dan slaap ik als een roosje!!! Ik kan het zelf bijna niet geloven, maar het is zo. Ik denk dat mijn ventje meer stress heeft dan ik.Allez, nog 4 dagen te gaan.Saluutjes!!!!!!!!!!!