Terug naar overzicht
wij hadden enkel een tweede dans (midden in het liedje heb ik mijn vader voor mijn schoonvader geruild). Daarna is bij ons het feest echt begonnen en ben ik gewoon wat vrienden op de dansvloer gaan trekken :-)
fiogf49gjkf0dDe tweede dans is voor mijn papa (en hij met zijn mama natuurlijk)We hebben 'huis vol liefde' van clouseau. Blijkbaar wordt dat nogal vaak gebruikt, maar ik vind het zeer mooi en ontroerend.Derde dans is voor schoonpapa, en dat is 'don't know why' van norah jones. Gewoon omdat het een mooi liedje is. Er komt iemand zingen, en die zingt de liedjes van norah jones prachtig, vandaar ook...
Hallo,er zijn blijkbaar wel een paar combi´s mogelijk: jij met je vader en hij met zijn moeder en dan jij met je schoonvader en hij met zijn schoonmoeder.maar het kan ook jij met jou vader en hij met jou moeder en dan jij met zijn vader en hij met zijn moeder en als je voor deze gaat is het normaal altijd eerst de bruid dan de bruidegoms ouder.wij gaan waarschijnlijk voor de tweede gaan, en hebben telkens het openingsnr van hun huwelijk, dus als we dansen met mijn ouders het lied wat zij toen als openingsdans hadden en bij de dans met zijn ouders hun openingslied.hoop dat je het een beetje begrijpt.groetjes sylvia