Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema voor onze trouwdag!

25-6-2008 17:06:03
fiogf49gjkf0d
Hallo,

Wij trouwen op 18 april 2009 en zouden graag onze dag in 1 thema gieten. Beginnende met de uitnodiging - viering - feestzaal. Zit geld voor de inkleding als de teksten die in de viering gebruikt worden. Het thema dat we zoeken moet verbonden zijn aan een verhaal. Dus niet gewoon een kleur ofzo.

Hebben jullie ideeén?
Silvy

silvy
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 737

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik25-6-2008 17:09:29

fiogf49gjkf0d
Wij hebben als centraal thema "bomen". We hebben elkaar leren kennen tijdens een pich-nick onder een super grote boom, ik ben ten huwelijk gevraagd geweest aan een romantisch beekje onder een boom, dus vandaar dat we dat in onze viering en dus ook in in onze teksten proberen te verwerken.

Zoek ook misschien iets persoonlijk.... dat maakt het qua inspiratie gemakkelijker

Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik25-6-2008 22:03:10

fiogf49gjkf0d
Hallo,

Bij ons ik het thema WATER
We hebben ons leren kennen aan zee.
Mijn toekomstig ventje werkt op de waterleiding.
En tot slot we trouwen op een boot en gaan varen met alle gasten.
Onze kleur is niet blauw maar Rood
2/8/8

Groetjes en veel suxces

sarah
27-1-2016
 Meld misbruik26-6-2008 19:00:40

Hey Silvy,

Wij trouwen op 30 mei 2009 midden lente daarom hebben wij als thema VLINDERS dit komt vooral naar boven in onze ceremonie en versieringen, misboekje is met vlinders en wij laten vlinders vliegen tijdens onze ceremonie, als bijkomend hebben we ook een kleurenthema dit is zachtroze-zachtgroen
groetjes
Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...