Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk

25-6-2008 17:37:26
fiogf49gjkf0d
Hoi bruidjes,

Ik vroeg me af wat jullie vinden om nu al een jurk te kopen tegen vermindering of om te wachten op de nieuwe collectie in november.
Mijn huwelijk vindt pas plaats in juni 2009, dus ik vind het precies een beetje vroeg om nu al een jurk te kopen. Maar het is dan wel goedkoper dan eentje uit de nieuwe collectie. Wat zouden jullie doen?

Nele
6-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 607

miek
21-3-2009
 Meld misbruik25-6-2008 17:48:10

fiogf49gjkf0d
ga eens kijken, dat is gewoon leuk! wie weet vind je jouw droomjurk wel... als je niet het "whauw"-gevoel hebt, dan kan je wachten op de nieuwe collectie (zoals ik...ben ook gaan kijken, heb nu echt een goed idee van welke jurken mij staan, en wat ik precies wil... maar heb DE jurk niet gevonden, ik wacht nu op de nieuwe collectie! -of eventueel maatwerk-)

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik25-6-2008 18:57:46

fiogf49gjkf0d
waarom zou een jurk van deze collectie goedkoper zijn dan die van volgende collectie? een pasjurkje van dit jaar zal je aan vermindering vinden maar de meeste jurken niet hoor

s
1-6-2007
 Meld misbruik25-6-2008 20:33:15

Wat is er nu mis met je trouwkleding in de solden te kopen??
Mijn jurk was -50%, schoenen 53euro ipv 63, mijn twee vestjes ook in solden (-20 en -30%). Enkel op mijn ondergoed en kousenband waren geen solden.
Kostum van mijn man -30%, zijn schoenen -20%.
Wij hebben daar 700euro mee uitgespaard.

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik25-6-2008 21:51:07

fiogf49gjkf0d
Ik zou ook gaan zien als ik van jou was,vindt je je "droomjurk", Kopen,vindt je m'niet dan ga je gewoon in de nieuwe collectie kijken.
Er zijn toch verschillende bruidsboetieks die kortingen geven,omdat ze plaats willen voor de nieuwe collectie.

Het staat nie op je kleed geschreven hé,dat je korting had.
Als je de kans hebt om minder geld te spenderen,goed zo,een zorg minder om over je budget te gaan!!

Grtz sarah (nog 23 dagen)

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik25-6-2008 22:27:36

fiogf49gjkf0d
Wij trouwen pas op 1/8/2009 en ik heb mijn jurk een maand geleden al gekocht. Bij Sofie in Deinze deden ze uitverkoop en ik had er mijn droomjurk al gezien. Het prijskaartje was me toen te hoog maar er ging nu 30% af (950 euro ipv 1400) dus dat was wel de moeite. Ik heb niet lang getwijfeld, heb hem direct gekocht. Nu hangt mijn jurk bij mijn ouders thuis en ik laat hem volgend jaar door een naaister retoucheren.

Dus ga zeker al eens een kijkje nemen, wie weet vind je nu al je droomjurk tegen een goedkopere prijs! :-) Per slot van rekening ziet niemand of die jurk nu van 2008 of 2009 is...

Groetjes,
Inge

Liesbeth
5-7-2008
 Meld misbruik26-6-2008 18:10:19

fiogf49gjkf0d
Hey Nele,
Misschien is het ongehoord om het zomaar toe te geven, en aan iemand anders aan te raden. Maar ik heb m'n jurk vorig jaar op 4 juli in solden gekocht, en volgende week trouw ik op 5 juli. Het is een pasmodel uit de winkel, en aan de helft van de prijs. Het is heel weinig gepast volgens de verkoopsters, maar dat doet er niet toe. Je kan het laten droogkuisen (op eigen kosten, wel). Het is dus wel zo dat het de 'standaardmaat' is, bij mij maat 38. Maar ze hebben dit prima aangepast aan m'n maat 36 en ook perfect ingelegd voor m'n kortere benen dan de mannequins. Ze hebbenook gemaakt dat ik de rok wat kan 'inkorten' voor het dansen. Doordat het een solden-kleedje is, waren de reotuches niet inbegrepen. Daarvoor heb ik 55 euro betaald. Maar de service was prima! (Het was bij Linx in Leuven)
Ik ben toen gaan kijken met het idee 'ik zie wel, als ik iets vind dat het écht is, dan twijfel ik niet, en anders zoeken we later wel nog eens verder'. Ik heb een paar kleedjes gepast, maar al snel was duidelijk welk perfect was! Ik heb er nog geen moment spijt van gehad!
Dus, ik zou je aanraden om eens te gaan kijken. En wie weet vind je iets leuks. Maar koop alleen iets waarin je je prima voelt! Veel succes ermee!
Groetjes,
Lies.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info