Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dIk denk dat je best es mailt naar vtm dan.Hopelijk willen zij het je zeggen.Veel succes alvastGrtz sarah
fiogf49gjkf0dIk denk gelezen te hebben dat dit kleed werd ontworpen door Nicky Vankets.
nicky van kets stond bij de bedankingen op het laatst ik veronderstel dat het dan wel van nicky zal zijnje kan dan best naar e&r bellen inv beverlo. dat is de familie van kets zelfsucces
fiogf49gjkf0dHallo,het is inderdaad een kleed uit de collectie van Nicky Vankets, bij ER Wedding in Beverlo kan je dit wel vinden denk ik!Succes! groetjes An
fiogf49gjkf0dheb in de krant gelezen dat het van van kets is en dat het rond de 4500 euro kost!!!ahum...
fiogf49gjkf0dAmai 4500 euro??? Ik vind het een heel mooi kleed, maar zoooo speciaal was het nu toch ook niet om daar 4500 aan te spenderen? Trouwens ik heb niet begrepen waarom ze dat kleed dan van JBC niet aanhad??? Waarom noemen ze het bij JBC dan het "Sara" kleed?? Ben er zeker van dat je een even mooi kleed kan vinden in ietwat dezelfde stijl voor een veel budgetvriendelijkere prijs :-) Groetjes, Wendy 14/08/2008
is idd een kleed van Vankets.Zal duur zijn ALS het al in de winkel te koop is.Bij Moderna fashion in Schepdaal hebben ze een aantal ontwerpen van Van Kets, misschien kan je er eens naar informeren?Dat Sara trouwkleed van JBC vind ik echt lelijk!Ik vind het meer een elegant slaapkleed!Ik begrijp ook niet waarom dat het Sara-trouwkleed noemt...