Terug naar overzicht
Hey CarineIk weet niet of je dit al gelezen had? Dit is een stukje van de gegevens die ik al naar iemand anders op dit forum gestuurd heb."We hebben ze besteld bij Ceremoniekoetsen Danny van de Wouwer. Héél lieve vriendelijke mensen! (We hebben trouwens al eens in 'onze' huifkar mogen zitten bij de reservatie!!!) Ik denk dat het echt superleuk zal zijn.Ze verhuren zowel koetsen voor 2 personen, als huifkarren en paardentrams. Hier nog eens alle gegevens op een rijtje:'t FriezenhofWestelsebaan 453271 Averbode013/78 26 23049/23 18 38"Véél succes en laat iets weten hé! Of als je nog vraagjes hebt.Groetjes Kathleen
Kathleen,Brengen die mensen paard en kar naar jouw woonplaats? Wie gaat er bij jou mee in de huifkar? Ik zal die mensen zeker nog contacteren. Ik heb nog wel tijd, nog een dik jaar. Alleszins hartelijk dank voor de info.
Hoi,wij trouwen op 28 mei en gaan met een koets met 2 zwarte paarden.Ik weet niet van welke provincie je komt maar onze koets komt van Koetsen Vervoort in Wommelgem, provincie Antwerpen.Wij zitten alleen in de koets met de bruidskinderen en het volk volgt met de auto.De koets kost bij ons 300 euro voor 4 uur gebruik.Zij verhuren ook huifkarren met koetsen en koetsier...T zijn in ieder geval heel vriendelike mensen.Misschien een tip.Veel succes nogGroetjes Elke
Hey CarineIn onze huifkar zit heel de suite; ouders, schoonouders, broer en zus + partner, bruidsmeisje, grootouders en fotograaf en videograaf.De mensen van de huifkar komen zelf met het gepaste vervoer voor de paardjes en de huifkar naar jouw thuis!Laat iets weten als je beslist hebt hé?Groetjes Kathleen
Hallo, Wij hebben een prachtige koets gereserveerd. Er kunnen 4 personen in. Dat is voor ons en voor mijn ouders. En mijn zus mag bij de chauffeur zitten. Een huifkar is er ook voor de andere broers, zussen + partner, zijn ouders, onze grootouders, enz. (14 personen) De gehele suite. Wij betalen 225 € voor koets en 225 € voor huifkar vanaf mij thuis, wet, kerk tot aan de feestzaal. +/- 3u 30. Mocht je interesse hebben... Wij zijn van regio West-Vlaanderen, Lichtervelde