Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallokesons feest gaat daar 26 juli door.Maar daar heb ik nu nog niet aan gedacht se.moet binnenkort toch het juiste aantal doorgeven en zal dat dan ook eens vragen.Hij heeft wel gezegd dat een ceremoniemeester op het feest eigenlijk niks kan doen enkel mss de cadeau's aannemen, dus vermoed dat ze de mensen dan wel naar de tafels begeleiden.als ik iets meer weet hou ik je op de hoogte.groetjesKim
fiogf49gjkf0dHallo, Ik ben er eens naar een trouwfeest geweest, een paar jaar geleden. Wat ik me nog herinner... is dat het afgeroepen werd per tafel....het duurde wel lang vond ik...maar ze doen/deden het dus wel. Groeten. An
fiogf49gjkf0dHebben jullie de kleine of grote zaal in het Krekelhof?Wij zijn rond de 80 personen, dus de grote zaa is te groot voor ons, maar ik vond de kleine precies wat nipt...Iemand toevallig al een feest in die kleine zaal gehad?groetjes!
fiogf49gjkf0d@ marjan ... wij hebben de grote zaal, we zitten met een 130tal gasten! De kleine zaal heb ik niet gezien, maar als we rond de 100 gasten zaten hadden we ook de kleine zaal gehad, dus ik denk dat dat wel goed uitgekiend is hoor! Die weten waar ze mee bezig zijn... En anders moet je vragen of die datum dat jullie feesten of er dan de mogelijkheid bestaat om de grote zaal te hebben als er niemand een feest heeft of mits een kleine toeslag! Zo werken verschillende feestzalen wel dus ... je kan altijd proberen hè! Succes x An