TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
|
26-6-2008 10:46:45
|
|
Ilka
7-6-2008
|
26-6-2008 10:50:38
fiogf49gjkf0d Hoi,
we dachten ook onze openingsdans speciaal te houden. Tot als we op het liedje "lady in red" terechtkwamen. Ik had een bordaux-fuchia kleedje aan en het liedje kwam zo mooi over. Wij hebben het tenslotte ook op een tegelplakker gehouden :-). We hebben wel een les gevolgd zodat we wat meer vertrouwen zouden hebben. En we hebben ook extra danspasjes meegekregen. We kregen van iedereen de opmerking dat we er zo rustig uitzagen.. En achteraf was ik ook blij dat ik de diner rustig en zonder stress heb kunnen doorbrengen...
Ps Nadine, ik vind dat het kleedje je beeldig staat!
Groetjes...
|
|
Patricia
14-2-2009
|
26-6-2008 10:55:09
fiogf49gjkf0d Inderdaad knappe foto's en een schitterend kleed!! Wij gaan ook niet voor de kerk trouwen, en daarom vroeg ik me af of je het zou zien zitten om de viering eens door te sturen? Wij zijn er net aan begonnen, en ik vind het toch niet zo simpel eerlijk gezegd... En nog een dikke proficiat he!!!!
patriciavercruyssen@hotmail.com
|
|
Inge
23-5-2009
|
26-6-2008 11:08:09
Hallo,
Inderdaad mooie foto's!
Als je wil, mag je mij de viering ook bezorgen: eentje@live.be
Dank je!
Inge
|
|
Tineke
|
26-6-2008 11:43:38
fiogf49gjkf0d Hey, Eerst en vooral proficiat! Mag ik weten waar je die balonnen met "a perfect pair" erop gekocht hebt? Groetjes, Tineke
|
|
annelies
|
26-6-2008 13:55:25
fiogf49gjkf0d Hallo, Mooie fotos, het zag er goed uit allemaal. Wat mij opvalt is dat je veel met rood gewerkt hebt. Had je dat als thema? Of is dit toeval?
Groetjes avereecke@hotmail.com
Oh ja proficiat hé
|
|
Sabrina
18-7-2009
|
26-6-2008 17:06:54
fiogf49gjkf0d hallo, eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk , wij trouwen volgend jaar en ik ben ook zo n controlefreak dus daarmee dat ik al met alles bezig ben en we nemen ook jef celen als fotograaf (jullie fotos zijn prachtig)ik heb gezien dat jullie huis versierd is met rode hartjes die aan de muur hangen zou ik mogen weten waar jullie die gevonden hebben en ook dat jullie de menu op het doosje van de suikerbonen hebt laten zetten waar doen ze dit want ik moet zeggen dat je echt geweldige ideeen hebt,groetjes sabrina
|
|
Katleen
|
26-6-2008 17:30:49
|
|
Ilse
21-3-2009
|
26-6-2008 20:59:05
fiogf49gjkf0d Nadine,
wat een mooie fotoreportage! jullie dag zag er echt perfect uit!
van welk merk was jou trouwjurk, die vond ik echt prachtig ...
Ik wens jullie een mooie toekomst samen!
Groetjes
Ilse
|
|
Nadine
|
26-6-2008 21:53:35
fiogf49gjkf0d Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties. Sommige mails kan ik pas volgende week beantwoorden als ik terug ben van huwelijksreis. De ballonen kwamen denk ik van Zandhoven, heeft mijn mama geregeld als verrassing, zal het navragen. Het bedrukken van de menuzakjes is van een babywinkel in Lier, details later. Het kleed is van Belgisch fabrikaat: model Jamelia maar rest ontgaat me nu even ... Ons thema van de dag was inderaad zwart en rood en we hadden voor de 'suite'mannen allemaal eenzelfde das gegeven. De hartjesversiering denk ik van Casa ... als tip kan ik meegeven om gewoon tijdens de maanden van voorbereiding steeds hartjes in het oog te houden, heb veel spullen aangekocht rond valentijn :-) Grtjs Nadine
|
|
Nadine
|
27-6-2008 22:12:50
Voor de vraag ove mijn kleed: het is van fabrikant Jarice (Belgisch) model Jarice ... Grtjs Nadine
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties