Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! Geen bediening meer.

22-4-2005 17:28:24
Hallo,

Gisteren kreeg ik telefoon van iemand die ging helpen opdienen op het avondfeest.Ze liet weten dat zij en haar vriend het niet meer zagen zitten aangezien de anderen ook niet meer wilden helpen. Nu heb ik geen bediening meer. Kent er iemand een (catering)bedrijf in West of Oost-vlaanderen die mensen laat opdienen op een feest waarvoor zij geen eten maken?

Groetjes
Valerie

Valerie
3-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 498

Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik22-4-2005 19:53:08

Onze zaal raadde iemand aan uit de provincie West-Vlaanderen. Nu weet ik niet of hij veel vraagt of niet, maar ik heb wel al van verschillende mensen gehoord dat het altijd in orde is...

Alleen het nummer ontbreekt mij momenteel omdat ik niet thuis ben.

Mocht je geïnteresseerd zijn, morgenavond kan ik het je mailen of hierop zetten.

Groetjes

Veerle

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik22-4-2005 20:34:55

Veerle,

Ik ben inderdaad wel geinteresseerd hoor.

Groetjes
Valerie

Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik27-4-2005 22:16:02

Hoi Valerie

Eerst en vooral een dikke sorry omdat ik zo laat reageer...
Buiten mijn wil om kon ik nu pas het nummer opzoeken.

Hopelijk is het nog op tijd...

Het gaat over Roland Ameel en zijn telefoonnummer is 059 23 76 68 (personeel voor keuken, bar en / of zaal)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...