Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dDag Katrijn,ik ga zelf ook trouwen in het Sint Jansbergklooster te Zelem! Dit jaar, op 26/9/2008.Ik ben er al meerdere malen op feesten geweest, en het is echt af!!!Eten, drank, de locatie, ... Ik zou niet twijfelen als ik u was, want naar mijn mening bestaat er geen mooiere locatie :-)Wanneer is voor u de trouw voorzien?Groetjes,Caroline
Dag Caroline,Bedankt voor je snelle reactie :-) En proficiat alvast met jouw huwelijk.Wij plannen onze trouw voorjaar 2009 maar de datum ligt nog niet vast. Wij gaan zondag een kijkje nemen in Zelem. We hebben al verschillende zalen overwogen maar voorlopig nog niet echt gevonden wat we zoeken. Voor mijn vriend is het heel belangrijk dat het eten in orde is, voor mij vooral dat het een mooie locatie is. Hopelijk vinden we in Zelem wat we zoeken...
fiogf49gjkf0dOok wij trouwen binnen enkele weken, in augustus, in het sint Jansbergklooster.Schitterende locatie, professionele organisatie, bijna alles is mogelijk, de mensen van sint jansberg werken alles op maat voor je uit.Wij waren in ieder geval verkocht toen we de eerste keer een kijkje gingen nemen.Veel succes!
Hallo Katrijn, mijn nicht is er 9 jaar geleden getrouwd en toen was het al tip top in orde! Dus een goede keuze denk ik!Veel plezier
fiogf49gjkf0dDag Katrijn, Zijn jullie zondag een kijkje gaan nemen in Sint Jansberg? Wat was jullie eerste indruk?Wij zaten er zondag op het terras :-) al wat ideetjes opdoen voor onze fotoreportage op 8 augustus.Groetjes