TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Van der Auwera
9-7-2005
|
22-4-2005 17:33:56
Je hebt groot gelijk. We denken er hetzelfde over. Maar ieder zijn mening natuurlijk. Mijn vriend gaat met zijn maten op survival weekend en ik ga waarschijnlijk een dagje sauna en jacuzzi,... en nadien een etentje. Ik weet het nog niet.
Groetjes, Ann
|
|
Els
1-4-2006
|
22-4-2005 17:57:37
hey,
ik vind een vrijgezellenavond zoals die klassiek zou moeten zijn ronduit belachelijk... in mijn vriendenkring is het de gewoonte dat er een verrassingsfeestje wordt georganiseerd, waar dan zowel de jongen als meisje op aanwezig is, er wordt dan vaak een spelletje gedaan van 'hoe goed ken je je partner' of zo, maar voor de rest is het gewoon gezellig wat babbelen en chipkes eten en van die dingen... veel leuk dan je belachelijk te moeten maken!!
|
|
kathleen
3-12-2005
|
22-4-2005 19:23:16
Is er eigenlijk iemand die dit wel tof vind??? Ik denk nl. net als jullie. Ik heb helemaal geen zin om mij gaan belachelijk te maken of onnozele opdrachtjes te moeten uitvoeren.
Ikzelf ga dus met de meisjes eerst iets eten en dan maken we het thuis gezellig met wat babbelen, chipkes en heel veel lachen. En mijn vriend gaat met zijn maten waarschijnlijk karten en daarna nog een hapje eten.
groetjes kathleen 3.12.05
|
|
julie
14-5-2005
|
22-4-2005 20:26:37
Hoi
Ik dacht daar net hetzelfde over en heb het daar met mijn vriendinnen over gehad. Die hebben me dan voor drie dagen ontvoerd. Maar wel naar spa met relaxdag enz... Het was heerlijk en dat vond ik wel zeer geslaagd. Geen onnozele zuippartijen en opdrachten doen maar wel iets om aan terug te denken.
Bij mijn vriend ligt het anders daar doen zijn vrienden dat wel en hij ziet het ook helemaal niet zitten. Ik heb echt medelijden met hem.
Groetjes JUlie
|
|
Liesbeth
14-5-2005
|
22-4-2005 21:49:14
Hoi Valerie,
Ik heb morgen mijn vrijgezellenavond. Ik kijk er wel naar uit. Ik wilde ook wel niks waar ik mijzelf belachelijk mee moest gaan maken. Wat ze nu geregeld hebben, weet ik niet maar ik heb wel regelmatig tips gekregen over wat ik moest meebrengen en zo. Ik heb wel vermoedens over wat er te gebeuren staat, maar ik zal nog tot morgen moeten wachten. Ik vind wel dat het er bij hoort maar het moet deftig blijven. Ik breng nog verslag uit. Groetjes,
Liesbeth.
|
|
Elke
28-5-2005
|
22-4-2005 23:46:32
Hallo, Ik trouw 28 mei en wij hebben vorig weekend onze vrijgezellenavond gehad. (Dit zo vroeg omdat er telkens op de afgesproken datum iemand van de vrienden niet mee kon) Wij zijn nu 9 jaar samen en zijn nog nooit apart weggeweest. Geen van ons beiden had daar nu ineens zin in dus zijn we samen gegaan. Jongens waren in zwart en meisjes in wit. We zijn wel de hele avond redelijk gescheiden gebleven maar toch in een groep; mannen bij mannen en vrouwen bij vrouwen. wij hadden een paar opdrachten die we dan samen moesten doen : bv: een liedje voor elkaar zingen in 't midden van de groenplaats in antwerpen maar t was best wel leuk.
Veel succes nog verder Daaaaaaag
|
|
Barbara
4-11-2005
|
23-4-2005 2:06:09
Hoi allemaal, Ik ben net thuis van de vrijgezellenavond van een koppel vrienden van ons! Zij wouden het samen vieren, en dat viel best goed mee, ook al vonden wij het in het begin wat raar. We zijn om 17u begonnen, ze hebben inderdaad wat opdrachtjes moeten uitvoeren in het centrum van Gent, maar we hebben rekening gehouden met hun karakter, dus: veel sportieve- en denkspelletjes, helemaal geen seks-geïnspireerde toestanden of belachelijk-maken dus. Met elke geslaagde opdracht verdienden ze 5 euro (ze moesten dus geen dingen verkopen aan mensen of zo, dat leek ons helemaal niet leuk), die ze dan later konden spenderen op een Upper-dare avond die we in een zaaltje georganiseerd hadden. En daarna inderdaad gewoon gezellig babbelen met muziekje erbij en wat chipkes, broodjes etc. Ik denk dat ze het heel geslaagd vonden! Je kan zo'n avond dus helemaal invullen zoals je zelf wilt. Ik dacht totnutoe ook altijd dat ik geen vrijgezellenavond wou, maar ben wel van mening veranderd nu. Als je vrienden je goed kennen, dan zorgen ze er wel voor dat je het allemaal heel tof vindt. En het leukste eraan is natuurlijk dat zij zoveel moeite doen speciaal voor jou om alles zo goed in elkaar te steken, als je het zelf organiseert of dicteert wat er moet gebeuren, is er volgens mij niet veel meer aan. Groetjes, Barbara
|
|
Tine
6-8-2005
|
23-4-2005 9:53:16
Hoi Valerie,
Wij doen ook niet echt een vrijgezellenavond. Ik ga alleen met mijn mama, zussen en beste vriendin een dag een saunacomplex induiken. Dat doet iedereen deugd, en niemand moet belachelijk gemaakt worden, maar iedereen wordt eens lekker verwend !
|
|
natasja
14-10-2005
|
23-4-2005 13:50:21
Hoi, Wij gaan zelf in Oktober trouwen en regelen nu de vrijgezellendag voor vrienden. EEn verkleed/zuippartij zien wij helemaal niet zitten,zie ik ook de lol niet van in. Wij gaan eerst gezamelijk lunchen daarna een kookworkshop voor de mannen een bonbonworkshop voor de vrouwen op hetzelfde adres en dan weer gezamelijk uit eten 's avonds.Wel een leuke gezellige dag zonder dat je voor paal staat of helmaal zat moet zijn!! Groetjes Natasja. ps. ik hoop dat onze vrijgezellendag dezelfde inhoud van rust en leuke dingen doen krijgt,maar ik vertrouw mijn vrienden wel daarin!
|
|
Sofie
7-5-2005
|
24-4-2005 13:58:31
Hoi Valerie,
Ik heb net mijn vrijgezellenavond achter de rug. Wij waren niet voor verkleedpartijtjes en opdrachten doen, en onze vrienden hebben onze keuze gerespecteerd. Zij hebben dit volledig alleen georganiseerd en de mannen zijn eerst gaan bowlen, dan gaan eten. De vrouwen hebben dit ook gedaan, maar dan op een andere plaats. Zij hadden een grabbelton met leuke cadeautjes gemaakt en af te toe mocht ik er eentje open doen. Alles stond natuurlijk in functie van ons huwelijk/ huwelijksnacht/huwelijksreis. Nadien zijn we in een cafeetje verzeild en als afsluiter hebben de mannen en de vrouwen op een zelfde plaats afgesproken om dan naar huis te gaan. Hoewel ik op voorhand tegen een vrijgezellenavond opzag, ben ik blij dat ik er toch eentje gehad heb.
Sofie 07-05-05
|
|
Liesbeth
14-5-2005
|
24-4-2005 20:52:40
Hoi,
Ik heb gisteren mijn vrijgezellenavond gehad. En ik moet zeggen, het was de moeite. Mijn vriendinnen zijn eerst naar ons thuis gekomen met een flesje champagne en mijn outfit. Ik had een lang kleed aan en een kroontje, zij waren mijn bodyguards. We zijn met de trein naar een toen nog onbekende bestemming, voor mij dan toch. We reden naar Lier waar we gaan eten zijn. Nadien stond een prachtige witte limousine ons op te wachten om ons naar Geel te doen, waar we verder op stap gingen. Ik had opdrachten, maar niks vulgair. een aanrader dus. Groetjes.
|
|
An
24-9-2005
|
25-4-2005 8:20:47
Mijn toekomstig ventje gaat een paar dagen op zomerski. Hij is gek van skiën, heeft nog nooit zomerski gedaan en ik heb er totaal geen interesse voor. Dit tripje is geboekt voor het weekend van 21 juli met een aantal vrienden. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat in dat weekend voor mij ook wel iets zal georganiseerd worden. Maar ik heb het volste vertrouwen in mijn nicht die mijn getuige is en alles gaat regelen. Zij weet wat ik wel en niet leuk vind en gaat mij zeker niet voor joker laten staan. En verder ga ik dat weekend gewoon nog eens genieten van niks doen, gaan waar ik zin in heb en veel slapen. Mijn laatste weekend dat ik geen rekening moet houden met mijn toekomstig gezin. Als je het echt niet ziet zitten die vrijgezellenavond, kan je zelf iets regelen. Dan kunnen je vrienden er niet buiten. Als je niets doet, kom je mss voor verrassingen te staan. Als je graag iets samen doet, kan je mss 2 bungalows huren in een zelfde park. Dan is er tijd en ruimte om dingen apart en samen te doen. Wat het uiteindelijk wordt, probeer ervan te genieten. Anders is het gewoon een feestje voor je vrienden en dan heeft het niets meer met jullie trouw te maken. Succes en groetjes, An 24-09-05
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|