Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

13/9/08

26-6-2008 21:04:45
fiogf49gjkf0d
hallo iedereen,
Wij trouwen op 13/09/08! Ja dit jaar nog en we moeten nog bijna alle voorbereidingen doen. normaal gesproken zouden we 2009 trouwen in onze gedachte maar vanwege ziekte van vader hebben we besloten het te vervroegen.
We zijn vandaag voor de ondertrouw gegaan en de zaal is vastgelegd (ook sinds vanmorgen pas)...
Maar waar beginnen we nu het beste mee??
De autos kunnen we via een collega regelen en de hapjes bespreken we volgende week donderdag. Morgen al voor een bruidsjurk gaan kijken. En dan wat is dan nog het belangrijkste om mee te beginnen. Ik ben ontzettend zenuwachtig
groetjes
Wendy

Wendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 496

Tamara
20-12-2008
 Meld misbruik26-6-2008 21:16:03

fiogf49gjkf0d
misschien eens luisteren voor een dj en foto's?
Tenslotte is het toch volop de periode van huwelijken.
Waar trouwen jullie?

Kaat
6-12-2008
 Meld misbruik26-6-2008 21:26:38

Hey Wendy,
misschien ook al eens nadenken over jullie uitnodigingen? Veel succes, groetjes Kaat

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik26-6-2008 21:50:24

fiogf49gjkf0d
ja we weten al wie we er graag bij zouden hebben en de getuigen zijn gekend.
fotograaf inderdaad.....
En voor de kinderen ook natuurlijk ze zijn 6 en 9 en 17(jongens) Wat en hoe geen idee, je kan een jongen van 17 niet hetzelfde aandoen dan de kleinste
Mechelen.
Waar in de buurt kleding voor me
Gaat nog snel gaan, 11 weken om precies te zijn en zit nu al vol stress

Bedankt al voor de reacties
wendy

LIEN
5-7-2008
 Meld misbruik26-6-2008 21:52:43

Hallo,
je hoeft je zeker niet zenuwachtig te maken. Als je morgen gaat kijken voor een kleed zullen waarschijnlijk eerst zeggen dat het niet meer zal gaan. Maar als je je situatie uitlegt zullen ze zeker voldoende tijd voor je maken om je droomjurk uit te zoeken.
Wat de verkoopsters normaal niet zullen zeggen maar er is een viertal weken nodig om de bestelde jurk aan de winkel te bezorgen. Dus heb je wel nog tijd.

Ik denk of ben er eigenlijk zeker van dat je evenveel mag genieten van je voorbereidingen als dan je in 2009 ging trouwen.

Ikzelf trouw op 4/10/08. Ik heb ook 'laat' aan de voorbereidingen begonnen en heb niet de indruk dat ik te laat zal komen.

Veel groetjes
en succes met de voorbereidingen!!!!!!!!!

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik26-6-2008 22:04:28

Hallo Wendy,
Allereerst van harte proficiat met jullie beslissing.
Ook wij zijn nog niet zo heel lang bezig met de voorbereidingen en wij trouwen 27 september. Wat ze ons gezegd hebben, is dat we zo snel mogelijk het drukwerk moeten vastleggen, vooral vanwege het verlof van genodigden, maar ook drukkerijen, papierleveranciers ed. Als je wil trouwen voor de kerk, ook snel een afspraak maken. Wij zijn daarnet bij de pastoor geweest en hij wist ons te zeggen dat we al vrij laat waren met vastleggen. Gelukkig was er nog plaats in onze eigen gemeente.
Dan ook de fotograaf en ringen daar gaan we ook gauw voor kijken. En verder tja, dagelijks er mee bezig zijn, dat is me wel al duidelijk geworden, maar ik geloof erin. En het is leuk werk hè.
Alleszins veel succes met de voorbereidingen en als je vragen hebt, hier op het forum vind je veel antwoorden.
Groetjes
Inge (27/09/08)

Wouter

Meld misbruik26-6-2008 23:25:59

fiogf49gjkf0d
Beste Wendy,
Sorry dat ik mezelf die als fotograaf even naar voor schuif.
Op zaterdag 13/9 zit nog een gaatje in mijn agenda. Bekijk eens wat foto's bij ArtXpo op deze site of op www.artxpo.be
(Als fotograaf maak ik ook oa uitnodigingen Dit kan heel vlug).
Neem gerust contact als mijn stijl je aanspreekt.
Veel geluk met de voorbereiding van jullie huwelijk.

Wouter
info@artxpo.be

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik26-6-2008 23:43:19

Hoi Wendy,

Wij gingen eerts ook op 13/9 trouwen, hadden we beslist na pas een week verloofd te zijn, maar doos onstandigheden is het 11/10 geworden.
Waarmee je het best begint kan ik ook niet goed zeggen het bij onszelf nogal een kluwen maar onmegelijk is het zeker niet!
Wat betreft de ringen zijn wij bij de Goudvis geweest in Mecehelen, Koornmarkt. Hele lieve mevrouw en onze ringen gaan zeker op tijd klaar zijn, hebben ze pas vorige zondag met haar besproken. Je kan natuurlijk reeds afgewerkte ringen kiezen maar ook maken ze daar originele ringen naar jullie fantasie. De onze gingen niet meer kosten dan 1100 euro alhoewel de techniek om ze te maken niet van de gemakkelijkste zou zijn.

Succes!

Dirk en Liesbeth

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik27-6-2008 1:03:58

Hier vind je een checklist, die is zeker handig, ik gebruik hem ook. 'Details' zoals een huwelijkskaars kiezen of haarspeldjes staan er niet bij naar mij weten, maar al de rest wel.
http://www.trouw-mariage.be/NL/frameset.htm

Wij trouwen 20/9 en regelen alles op 7 maanden. We twijfelden over 26/7 en dat was ook gelukt, dus 13/9 lukt jullie ook zeker! Werk gewoon de checklist af tot waar jullie nu zouden moeten zitten en dat komt zeker goed! Mijn kapster regelde haar trouw op 6 weken!

Als er iets is mail gerust naar anoniempje148@hotmail.com.

Succes!
Stefanie

eline
5-9-2008
 Meld misbruik27-6-2008 9:06:18

fiogf49gjkf0d
Hey Wendy,

Belangrijkste is rustig te blijven
De check list bij de hand te nemen en deze af te lopen
De belangrijkst zaken volgens mij om valt te leggen zijn de volgende
De gemeente
De viering
De feestzaal
De Dj en fotograaf
De uitnodigingen
De outfit van de bruid en die van de bruidgom
De ringen
De gastenlijst

Ik denk dat als deze zaken geregeld zijn jullie kunnen trouwen
Alle rest is eigenlijk detiallering, en daar kun je zelf zo ver in gaan als jullie willen.

Alle dagen iets doen voor de trouw en starten met het uittekenen van de grote lijnen
en dan naar mate er tijd voor is kunnen jullie gaan detailleren op de dingen die voor jullie belangrijk zijn

groetjes ELine
05/09/2008

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik27-6-2008 11:24:56

Misschien eens een magazine kopen zoals Bruid of For Lovers, daar staan altijd van die checklists in. Wel handig!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik27-6-2008 11:34:20

fiogf49gjkf0d
Dag Wendy!

Ik heb via deze site contact gehad met een meisje die alles van in februari maar is beginnen regelen om in aug. te trouwen, geen paniek hoor! Komt wel in orde.

Belangrijkste? Feestzaal, kerk, gemeente, als die al vastliggen is dat al een serieuze zekerheid.
Ik zou dan ook wel voor m'n trouwkleed gaan kijken, want voor bepaalde merken zijn er levertermijnen van 4 à 6 maanden (wat dus te lang is voor jou).
Maar ik heb ook al gehoord als het echt op korte termijn moet gebeuren dat ze een kleed uit de winkel nemen & dat aanpassen.

Als je vragen hebt, mail maar.

Succes!

Marieke
honnay@hotmail.com
18/04/2009

saskia
18-7-2020
 Meld misbruik27-6-2008 13:05:21

fiogf49gjkf0d
hallo wendy,

wij hadden op 22 april 2008 beslist dat we zouden huwen op 13 juni 2008.reken maar uit een goede 7 weken tijd maar alles is gelukt en onze dag was prachtig.
het eerste wat wij gedaan hebben waren ringen gaan kiezen,dan een feestzaal gaan vastleggen en het gemeentehuis geregeld.
maak voor jezelf een checklist en kijk alle dagen na wat je nog moet doen en wat je gedaan hebt.kalm blijven en belangrijke knopen snel doorhakken.
wij hadden een dag met alles erop en aan.wij hebben op niets moeten inboeten ondanks de korte tijd die we hadden.
de bedankjes hadden we via internet besteld en die waren er sneller dan de ringen.dat was het enige stressmoment,onze ringen waren er een week voor den trouw,dus pas na 6 weken maar waren wel als eerste geregeld.

ik wens je veel succes,laat je niet gek maken en geniet ervan!!!

renske
13-9-2008
 Meld misbruik27-6-2008 14:27:34

Hey Wendy ,

wij trouwen ook op 13.09 .08 geen paniek -Komt allemaal in orde .Wij zijn ook laat begonnen aan onze voorbereidingen.

groetjes
Renske

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik27-6-2008 18:14:43

bedankt voor al de berichtjes!!! Ik heb er al veel aan gehad.
Ik ben vanlmiddag met mijn moeder naar Maxim's couture geweest, een jurk gepast en zat als gegoten dus meteen besteld. Ik mag 29/8 voor de laatste pas gaan en gaan ze het iets inkorten. Schoenen ook gevonden . Tis een jurk van Linea Raffaelli.... Prachtig echt wel....
Nu de kids nog en mijn toekomstig ventje en dan al de rest nog
Ben helemaal blij en we zitten dan ook aan de champagne. Ze zitten hier allemaal wel in spanning van wat het geworden is ;-)
Liefs
wendy

reinhilda

Meld misbruik27-6-2008 19:15:07

De zaal is normaal het begin, dit zal het moeilijkste zijn. De zalen zijn nogal druk bezet en worden soms tot 2 jaar voor de bruiloft besproken. Veel succes.

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik29-6-2008 21:16:54

fiogf49gjkf0d
hallo

die had ik op dezelfde dag nog :-) Ja daarom ook 13/9 ....
We moeten er woensdag wel naartoe om contractje enz te tekenen ....
Ben benieuwd
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...