Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhallokes,wij trouwen de dag erna. bij oons is ook alles zo goed als in orde. juist de bloemen nog gaan bestellen. ik hoop toch dat ik aan alles gedacht heb. :-)ik heb nog niet echt last van zenuwen.ben nog redelijk kalm.maar voor hoe lang weet ik niet! groetjes kirsten
fiogf49gjkf0dbij mij ook nog een dagje meer... juist terug van de proefmake-up, gisteren proefkapsel en bloemen bevestigd, over een uurtje kleed halen, morgen ringen en huwelijkskaars halen,... een beetje druk dit weekend.Wat nog bevestigd moet worden: misboekje en muziek, menus drukken, naamkaartjes voor tafels, cadeaus getuigen + ouders, en eventueel bedankingske gasten, aiaiaigroetjes,Els
fiogf49gjkf0dhey bij ons nog 20 daagjes en hebben alles onder controle , enkel de huwelijks kaars nog ontvangen en dat is het , die hebben we besteld bij onze ceremoniemeester dus dat zal wel in orde komen ben gister mijn kleed gaan passen , zat al gegoten , een klein beetje in nemen aan de borst en dat is het ben zooooo contentgroetjes
fiogf49gjkf0dHey,bedankt voor jullie reacties.Zelf moeten we nog een paar dingen regelen.Ik ben gisteren mijn kleed nog es gaan passen,paste perfect deze keer,het ophalen hoef ik niet,aangezien de vrouw van de bruidswinkel me op de trouwdagzelf komt aankleden,vindt dit wel een makkelijke service.Zijn gisteren ook nog in de zaal geweest,de laatste details zijn daar ook in orde.Nog veel succes en geniet van de laatste 3 weken!!!Grtz sarah