Terug naar overzicht
Hoi Lotta- papieren zakdoekjes- extra paar kousen- extra paar schoenen (vond ik zelf héél handig :-))- make up om eventueel wat bij te werken- haarlak- nagelknippertje- nagelvijl- pil- pijnstillers- pleisters (wij hadden ons ehbo kistje van de auto)- picknickmand met glazen, plaid, champagne- reservelenzen of bril- flesje water- druivensuiker of snoepjes (in geval je suikerdipje krijgt)- setje met naald, garen en schaartje- veiligheidsspelden- maandverband/tampons- parfum- ...veel plezier nogHilde
* identiteitskaart* Gsm * Compeed tegen blaren* secondelijm* Lijst met telefoonnummers * Cash geld * zakdoeken, voldoende* make-up om bij te werken* haarlak en extra speldjes* deo / parfum* naaikit en veiligheidsspelden* tandenstoker* muntjes/kauwgom voor overdag* eventueel extra hemd voor bruidegom voor als het nogal warm is en hij veel zou zweten* lippenbalsem* een balpen * vochtige doekjes * een deken of handdoek voor tijdens dereportage * extra paar schoenen* haarlak* nagelknippertje / nagelvijltje* pil* druivensuiker
veiligheidsspelden of kopspelden.Ik wens het niemand toe, maar ik ben in de kerk tijdens het opstaan op mijn kleed blijven staan en de voile was vanvoor gescheurd. Op zich geen ramp, maar die onderste draad hing voor mijn schoenen en ik bleef daar altijd inhangen.Gelukkig hadden ze in de feestzaal kopspelden omde onderkant om te steken, want dat was mateloos irritant.Ook een tandenborstel of muntjes meenemen en idd extra schoenen! dat is een opluchting eens de openingsdans gepasseerd is!
Wat er nog inzit bij mijScheermachine voor mijn ventje zo kan hij voor de receptie begint zijn baard bij werken zal wel nodig zijngroetjes ELine05/09/2008