Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dvan mij staat dat op de achter kant van ons misboekje. kan nu niet zeggen hoe dat het erop staat want ben niet thuis. en op het avondfeest ga ik nog iets speciaals geven maar wat weet ik nog niet.
hey,wij bedanken onze ouders bij de voorbeden, en op het einde in het boekje.ook hebben we voor savonds iets voorzien zodat we ze ook nog is persoonlijk kunnen bedanken.bij de voorbeden staatbidden wij voor allen die deze jongen mensen tot hiertoe hebben begeleid en met liefde en vrienschap hebben omringd.vooral, hun ouders die deze mensen met warmte en liefde hebben grootgebracht en voor de kansen die ze hen hebben gegeven. dat ze deze dag ervaren als een beloning voor de liefde en zorg die ze besteed hebben. laat ons bidden.en op het einde staat een bedankingsblad en voor onze ouders staat er.lieve ouders,dank voor de jarenlange geborgenheid, de gezellige thuis en al de mogelijkheden die we kregen.en op het feest bedanken we ze met een cadeau dat ze van ons zullen krijgen.hopelijk heb je er iets aangroeten debbie
fiogf49gjkf0dbij ons is dat bij de bezinning...ik heb het verhaal van de boom en de fluit.mocht je interesse hebben, dan mail ik het je wel door...
Hey,Bij ons is dat ook bij de bezinning...Wij hebben het verhaal van de vlieger.Groetjes,Sofie
fiogf49gjkf0dHallo Sofie, Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van de vlieger... dat ken ik nog niet. Kan je het me mailen (anderoey@hotmail.com)Wij hebben in de misviering de tekst van de voeten in het zand en wilden dan graag zelf nog iets schrijven voor als we aan tafel gaan. Iets persoonlijkers.... en dan geven we ook een kleine attentie. An
@ Sofie: zou je ons ook het verhaal van de vlieger willen doormailen? Het is totaal onbekend voor ons en we zijn wel nieuwsgiering (snuffie_456@yahoo.com). Alvast bedankt!@ Kim: wij hebben het dankwoord voorzien net na het slotgebed (en voor de zending/zegen).Groetjes,Tari
Hey,ik heb ook wel intersesse in het verhaal van de vlieger en ook in het verhaal van de boom en de fluit!Groetjes Eef
Dag Sofie,Kan jij het verhaal van de vlieger ook naar mij doorsturen?Bedankt!Karen karen.meynen@telenet.be
Hallo,zou je het verhaal van de vlieger ook naar mij kunnen doorsturen? Alvast bedankt!Wendy wendyke18@hotmail.com
fiogf49gjkf0dWij danken de ouders op het einde van het boekje en in het dankmoment.Ik wil je gerust mijn boekje eens doormailen.Wij hebben gekozen voor het verhaal "raad eens hoe graag ik je zie"
fiogf49gjkf0dHey,Kan jij je boekje mailen op kim_sacca@hotmail.commercikes
hallo,kan je mij misschien het verhaal van de vlieger en "raad eens hoe graag ik je zie" eens doorsturen. kimrubens@hotmail.comGroetjesKim 01/08/2009