Nu Online
Momenteel zijn er 664 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking ouders in misboekje

27-6-2008 20:43:30
fiogf49gjkf0d
Hey iedereen,

Waar bedanken jullie de ouders in de mis?Op het einde? En in welk deeltje van de mis is dit, het slotwoord of ergens anders?

Groetjes
Kim

kim
29-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1544

sharon
6-9-2008
 Meld misbruik27-6-2008 21:18:23

fiogf49gjkf0d
van mij staat dat op de achter kant van ons misboekje. kan nu niet zeggen hoe dat het erop staat want ben niet thuis. en op het avondfeest ga ik nog iets speciaals geven maar wat weet ik nog niet.

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik27-6-2008 21:30:07

hey,
wij bedanken onze ouders bij de voorbeden, en op het einde in het boekje.
ook hebben we voor savonds iets voorzien zodat we ze ook nog is persoonlijk kunnen bedanken.
bij de voorbeden staat
bidden wij voor allen die deze jongen mensen tot hiertoe hebben begeleid en met liefde en vrienschap hebben omringd.
vooral, hun ouders die deze mensen met warmte en liefde hebben grootgebracht en voor de kansen die ze hen hebben gegeven. dat ze deze dag ervaren als een beloning voor de liefde en zorg die ze besteed hebben. laat ons bidden.

en op het einde staat een bedankingsblad en voor onze ouders staat er.
lieve ouders,
dank voor de jarenlange geborgenheid, de gezellige thuis en al de mogelijkheden die we kregen.

en op het feest bedanken we ze met een cadeau dat ze van ons zullen krijgen.
hopelijk heb je er iets aan
groeten debbie

J.
9-8-2008
 Meld misbruik28-6-2008 19:45:37

fiogf49gjkf0d
bij ons is dat bij de bezinning...
ik heb het verhaal van de boom en de fluit.
mocht je interesse hebben, dan mail ik het je wel door...

Sofie

Meld misbruik28-6-2008 21:16:37

Hey,

Bij ons is dat ook bij de bezinning...

Wij hebben het verhaal van de vlieger.

Groetjes,

Sofie

An
27-9-2008
 Meld misbruik28-6-2008 21:33:45

fiogf49gjkf0d
Hallo Sofie,

Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van de vlieger... dat ken ik nog niet. Kan je het me mailen (anderoey@hotmail.com)
Wij hebben in de misviering de tekst van de voeten in het zand en wilden dan graag zelf nog iets schrijven voor als we aan tafel gaan. Iets persoonlijkers.... en dan geven we ook een kleine attentie.

An

Tari
8-8-2008
 Meld misbruik29-6-2008 0:37:40

@ Sofie: zou je ons ook het verhaal van de vlieger willen doormailen? Het is totaal onbekend voor ons en we zijn wel nieuwsgiering (snuffie_456@yahoo.com). Alvast bedankt!

@ Kim: wij hebben het dankwoord voorzien net na het slotgebed (en voor de zending/zegen).

Groetjes,
Tari

Eef

Meld misbruik30-6-2008 11:42:17

Hey,

ik heb ook wel intersesse in het verhaal van de vlieger en ook in het verhaal van de boom en de fluit!

Groetjes
Eef

Karen
27-9-2008
 Meld misbruik30-6-2008 15:14:41

Dag Sofie,

Kan jij het verhaal van de vlieger ook naar mij doorsturen?
Bedankt!
Karen
karen.meynen@telenet.be

Wendy
11-7-2008
 Meld misbruik7-7-2008 12:03:52

Hallo,
zou je het verhaal van de vlieger ook naar mij kunnen doorsturen?
Alvast bedankt!
Wendy
wendyke18@hotmail.com

vanessa
1-1-2008
 Meld misbruik9-7-2008 9:19:24

fiogf49gjkf0d
Wij danken de ouders op het einde van het boekje en in het dankmoment.
Ik wil je gerust mijn boekje eens doormailen.

Wij hebben gekozen voor het verhaal "raad eens hoe graag ik je zie"

kim
29-8-2008
 Meld misbruik9-7-2008 9:20:20

fiogf49gjkf0d
Hey,

Kan jij je boekje mailen op kim_sacca@hotmail.com

mercikes

Kim
1-8-2009
 Meld misbruik21-1-2009 10:20:57

hallo,

kan je mij misschien het verhaal van de vlieger en "raad eens hoe graag ik je zie" eens doorsturen. kimrubens@hotmail.com

Groetjes
Kim

01/08/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info