Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Den Orchidee - Lokeren?

28-6-2008 14:03:38
Hallo,
Heeft er al iemand ervaring met Feestzaal Den Orchidee te Lokeren?
Nog aanraders in de omgeving Sint-Niklaas, Lokeren, Beveren?
Mercikes!

Elke
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1513

Anne

Meld misbruik28-6-2008 14:36:31

fiogf49gjkf0d
He hallo Elke,
Je moet zeker Zilte Zoen in Temse gaan bekijken.Zeer mooie zaal en zeer lekker eten.Hebben er al meerdere feesten mee gemaakt,
is misschien niet de goedkoopste maar kwalitatief het betere van het waasland.Verder veel succes met je zoek tocht

Elke
7-3-2009
 Meld misbruik28-6-2008 20:31:23

fiogf49gjkf0d
Wij zijn ook gaan kijken in Den Orchidee, maar hebben uiteindelijk beslist om ons feest in Tybeert te geven. Volgend jaar in maart kan ik meer info geven of het goed was! ;-)
Groetjes,
(ook een) Elke

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik29-6-2008 9:32:39

Dag Elke,

Wij zijn ook naar de Orchidee gaan kijken, maar hebben beslist om ons feest daar niet te doen.
Toen we nog maar aankwamen kwam hij zomaar ff de prijzen van de drank met 10 euro opdrijven/fles, blijkbaar had hij dat bij m'n collega een jaar geleden ook al "geprobeerd", onder het motto van ik moet de lijst nog aanpassen, mij ga je niet zeggen dat je op een jaar en half nog geen tijd voor gehad hebt, ik vond het raar?

Plus ik heb verschillende minder goede commentaren gehoord van mensen die er met de leerkrachten van een school gaan eten waren, de vis (weet niet meer welke...) die was slecht, niet te eten, iedereen vond het, ze hebben der dan de kok bijgehaald, die ontkende het (als je fout maakt moet je dat durven toegeven), heeft er zelf niet van willen proeven & ze hebben de rekening moeten betalen... had toch wel iets kunne aftrekken vind ik...

Vind het wel een hele mooie zaal, maar staar je niet blind, naast het grote terras heb je een grindparking & als de mensen erop rijden als je je receptie hebt, stoort dat volgens mij wel enorm, het terras vond ik ook maar kaal aangekleed.

Wij zijn nog gaan kijken naar: Keysershof in Moerbeke, Tybeert, Hofke van Eksearde (kleinere feesten), Zilte Zoen (aanrader, maar duur), Schaliënhuys Temse & wij geven ons feest uiteindelijk in het Park van Beervelde, met als traiteur De Feestarchitect.

Succes!
honnay@hotmail.com
Marieke 18-04-2009

Anja
5-12-2008
 Meld misbruik29-6-2008 20:25:08

fiogf49gjkf0d
Hey Elke
Wij gaan ons feest in den Orchidee doen, alhoewel ik al een serieus voorschot gegeven heb, ben ik nog steeds aan het twijfelen. De moment dat we beslist hebben vond ik dat de vriendelijkheid eraf was. Ik ben dan ook bang dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb.
Laat eens iets weten wat je keuze is?

Groetjes Anja

Leen
8-11-2008
 Meld misbruik29-6-2008 21:12:40

Hey,

Wij doen ons feest in 'den orchidee', binnenkort gaan we terug voor onze menu's te kiezen. Of de vriendelijkheid nog even groot is moeten we nog even afwachten. Wat de prijzen betreft staat er op de website dat de prijzen vastliggen tot 1 januari 2009, dus in ons geval kunnen de prijzen ook niet stijgen. Er staat ook overal bij hoeveel wat kost, dus echt 'sjoemelen' daarin kunnen ze niet en de dingen die niet in de brochure staan, staan met prijs vermeld op ons contract.

De reden waarom wij voor 'den orchidee' gekozen hebben is dat wij direct 'een klik' met de zaal hadden. Bovendien is de bereikbaarheid heel goed (wat voor ons belanrijk is omdat er mensen van vrij ver moeten komen.) De keren dat wij met de eigenaar gesproken vonden wij hem telkens heel vriendelijk en niet opdringering, hij luisterde naar onze visie en hield er rekening mee, wat bij vele andere zalen niet het geval was.
Aangezien ons feest in november is zullen wij het terras niet gebruiken, maar ik vraag mij af in welke mate die grindparking nu zo erg stoort.
Wij zijn ook gaan kijken bij de Zilte zoen. Dit is een heel mooie zaal, maar vanaf meer dan 60 moet je in 2 gescheiden zalen, wat wij dan weer niet goed vonden omdat niet alle mensen alles kunnen zien, de dansvloer in één zaal is en dit dus toch een beetje de sfeer breekt. Bovendien is het een vrij dure zaal. Als het dan toch iets goedkoper moest zijn zouden ze de glazen maar half gevuld hebben. Wij vonden dit geen gepaste manier.
Bovendien wist de eigenaar zelfs niet meer dat we al geweest waren, achteraf bleef hij maar mails sturen om te vragen om een afspraak te maken. Dit kwam bij ons nogal ongeorganiseerd over.

Of we de juiste keuze gemaakt hebben, zullen we pas in november weten. Maar wij hebben gekozen volgens ons gevoel en we hebben er nog geen spijt van.

Anja
5-12-2008
 Meld misbruik29-6-2008 21:26:26

Hey

Dat is waar wat Leen zegt, de prijzen liggen vast en je kan verschillende formules kiezen, je kan ook zelf je menu samenstellen van goedkoop naar duur.

De zaal vind ik ook heel mooi, en wij trouwen in december dus zal het terras ook niet echt gebruiken, er staan wel warmtestralers op, mss is dat wel gezellig om te zien branden.

Enfin, ik ben gewoon een enorme twijfelaar en ben gewoon bang dat het niet goed genoegt zal zijn.

Groetjes
Anja

Jimmy

Meld misbruik27-9-2009 15:17:21

Hoi,
Nu ben ik wel benieuwd of jullie feest geslaagd was in den orchidee!
Wij trouwen er volgend jaar en het ligt ook al vast. Door de negatieve reacties hier op het forum, heb ik wat schrik gekregen! Zijn er mensen die dit jaar nog een feest hebben gehad in den Orchidee in Lokeren??

groetjes,
Dorien

Katleen
9-7-2011
 Meld misbruik26-6-2011 10:44:56

Wij houden ons feest binnenkort in Den Orchidee in Lokeren.
Het klopt dat eens je een voorschot hebt gegeven en ineens zo ook de zaal hebt vastgelegd, de vriendelijkheid eraf is!
Ze zijn ook totaal niet eerlijk met de prijzen, want van de prijzen op de website blijft weinig over. Ze gebruiken excuses van; die formule hebben we niet meer en dat komt er extra bij en dat... ze willen steeds meer en meer.
Ons vertrouwen is volledig weg en het zet op voorhand een domper op ons feest!
Je moet daar ook met vaste formules werken (voor drank), want ik heb gehoord dat ze anders goed bijschrijven en doorrekenen!!!
Ik raad het iedereen af en mocht ik mijn aanzienlijk voorschot niet kwijt zijn, dan hadden wij zeker nog een andere zaal of oplossing gezocht.
Het eten zou echter wel heel goed zijn.
In ieder geval, wij hebben nu al dik spijt van onze keuze!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info