TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
30-8-2008
|
28-6-2008 18:00:12
Wij hebben daar ook over getwijfeld en het dan toch gedaan. Wij kregen al de opmerking dat dat toch gemakkelijk is. Persoonlijk heb ik het ook liever dat het op de uitnodiging staat, als ik naar een trouw ga. Dan moet je geen envelop meenemen of geen "originele" manier om geld te geven...
Het wordt meer en meer gedaan. Niet mee inzitten.
|
|
Miranda
6-9-2008
|
28-6-2008 18:14:05
fiogf49gjkf0d Hoi,
Wij hebben onder ons versje een envelopje gezet en daarnaast een rekeningnummer. Dan kunnen de mensen kiezen wat ze het gemakkelijkst vinden. Bij ons staan er nog 70 dagen op de teller maar onze rekening is toch al gebruikt dus de mensen vinden het blijkbaar toch geen probleem.
groetjes
Miran 6/9/08
|
|
Vicky
3-10-2008
|
28-6-2008 19:31:58
fiogf49gjkf0d Hello,
Wij hebben geen rekeningnummer op onze uitnodiging. Op het onze staat :
Een huwelijkslijst vol met geschenken kunnen we voor jullie niet bedenken.
Bloemetjes zouden niet misstaan maar verwelken als we op huwelijksreis gaan.
Het enige dat ons hindert is dat ons spaargeld is verminderd.
Dus als u ons iets wil schenken dan mag u aan een centje denken. x x x Mijn ventje wou er absoluut geen rekeningnummer op. Onze feestzaal heeft zelf enveloppendozen / urnen om omslagen in te steken en als iedereen aanwezig is, gaan ze alles (onder onze begeleiding) in de kluis zetten.
Groetjes, Vicky
|
|
J.
9-8-2008
|
28-6-2008 19:36:20
fiogf49gjkf0d bij ons staat er ook een rekeningnr vermeld, want er zijn dan altijd mensen die een envelopke toch maar een envelopke vinden en dan een manier zoeken om het origineel af te geven en dan kan het meestal niet in een doos of een kluis... en raar maar waar, soms vinden mensen, gasten of personeel, dat laat ik in het midden het nodig om een centje mee te pakken... triest ik weet het, maar ik neem dan liever geen risico
|
|
An
27-9-2008
|
28-6-2008 21:29:51
fiogf49gjkf0d Hey, Op onze uitnodiging staan zowel het omslagje als een rekeningnummer. Er zijn steeds mensen ( zeker in het online tijdperk) die het liever op voorhand of erna gewoon storten. En anders heb je wel heel veel cash geld op je trouw en je weet nooit.... met kluisjes.... Noteer de beiden, dan doet iedere genodigde waar hij/zij zich goed bijvoelt.
An
|
|
inneke
13-9-2008
|
28-6-2008 23:13:05
Hey,
Wij hebben ook onder ons versje een envelopje en onze rekeningnummer geplaatst. In onze familie en vriendenkring zijn er de laatste drie jaar veel huwelijken geweest en iedereen heeft dit ook op deze manier gedaan. Dus, ik zou het doen...
Groetjes!
|
|
evy
1-3-2009
|
29-6-2008 15:50:27
fiogf49gjkf0d Wij hebben het niet gedaan. Mijn vriend vond het onbeschoft en ik vond het ook onpersoonlijk en heb dan liever een envelopje dan gewoon een bedragje direkt op m'n rekening. Ieder zijn mening uiteraard. Als jullie het liever niet doen, dan doe je het niet. Heel simpel ;-)
Groetjes Evy
|
|
Karolien
1-12-2007
|
29-6-2008 20:39:29
Wij hebben het rekeningnummer bewust niet vermeld. Onze ervaring is dat mensen die willen storten ook expliciet het rekeningnummer vroegen. De andere mensen brachten het gewoon mee (de een al origineler dan de ander :-))
|
|
Vicky
6-9-2008
|
29-6-2008 22:06:07
fiogf49gjkf0d Hey Wij hebben ons rekeningnummer vermeld. Ik vind dat helemaal niet onbeschoft. Ik vind dit veel makkelijker en zo zit je niet met heel veel geld op je feest, dat je ergens moet wegstoppen. We hebben het origineel op de uitnodiging gezet "uitzet bij Fortis" iedereen vond het grappig en we lagen strijk toen mijn moeke vroeg "waar is die winkel" Dus doen wat je voelt maar ik vind het zeker kunnen! groetjes!
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
30-6-2008 9:08:49
hey!
Rekeningnummer vermelden zou ik zeker doen! Dan staat alles op de rekening, als je met zoveel cash rondloopt, kan er altijd iets misgaan. Ik heb al verhalen gehoord van bruidskoppels waarbij hun enveloppendoos verdwijnt. Verschrikkelijk, maar wel waar. Wij hadden ons rekeningnr opgegeven en de meeste mensen hadden overgeschreven en toch hadden we nog zo'n €2500 cash gekregen die avond. Hoe meer op de bank al staat, hoe beter zou ik zeggen! Iedereen doet het tegenwoordig...
|
|
Zonnebloem
30-8-2008
|
30-6-2008 15:03:52
fiogf49gjkf0d Hallo, Bedankt voor al de reacties...we hebben besloten dan toch ons rekeningnummer op de uitnodiging te zetten met ervoor 'We hebben bijna alles wat we willen, maar ons spaarvarken staat nog op magere billen.' Vond ik best grappig... Groetjes, 27-09-2008
|
|
Wendy
13-9-2008
|
4-7-2008 23:23:24
fiogf49gjkf0d wij hebben gewoon geschreven "vrijblijvend onze huwelijksrekening"
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|