Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey,ik heb gisteren mijn vrijgezellenfeest gehad en het was super! Om te starten zijn we naar een welness geweest waar ik een massage kreeg en nadien hebben we met z'n allen gebruik gemaakt van het stoombad, sauna en tot slot een initiatie pilates. Nadien zijn we doorgereden naar de zee en hebben we lekker Chinees gegeten. 's Avonds moest ik mij dan verkleden als sexy non (ik ben leerkracht godsdienst) en kreeg ik bij ieder van de 10 geboden een toffe, propere opdracht. Als je de opdrachten in detail wil, kan je mij mailen marijkevancauteren@hotmail.com en dan stuur ik het gedetaileerd door.Veel succes,Marijke12/07/08
Voor mijn vrijgezellen hadden mij vriendinnen een upperdare georganiseerd. gegiechel tot en met! Nadien moest ik een paar opdrachten doen; attest van maagdelijkheid afhalen op politiekantoor, Mc Dondalds overvallen met een banaan voor tien ijsjes en nog wat verkopen op straat voor ons budget wat te verruimen.Dan zijn we lekkere tapas gaan eten, cocktails gaan drinken en gaan dansen. Bij het dansen, kwamen we ook samen met de jongens en hebben we de dag dus samen knn afsluiten. Was echt een geslaagde dag! Super gewoon!Voor een vriendin van ons hebben we eens een cursus buikdansen gedaan, en zij was dan helemaal verkleed als buikdanseresje; outfit zat bij in de cursus. Dat kan je doen in Leuven aan de Vaart bij Healt and City of zoiets. Maar weet niet van waar je bent?Alvast veel plezier ermee!Joke12-07-08
fiogf49gjkf0dOei, sorry, zie nu pas dat je van Lier bent. Stommme vraag dus... :)